Chcesz wyjechać do tego hotelu? Sprawdź oferty!
Wyposażenie:
Atmosfera każdego z naszych 70 pokoi zadba o Państwa doskonałe samopoczucie. Do dyspozycji gości jest lobby oraz recepcja. Poszczególne piętra hotelu osiągalne są za pomocą windy. Na miejscu znajduje się przechowalnia bagażu i sejf. Wi-Fi umożliwia dostęp do internetu również w pomieszczeniach ogólnodostępnych. Pomocą w rezerwacji wycieczek służy Państwu nasz tour-desk. Na urozmaiconą ofertę gastronomiczną składają się sala śniadaniowa i bar. Na terenie obiektu znajduje się również sala telewizyjna. Do dyspozycji gości jest garaż z miejscami parkingowymi. Do pozostałych świadczonych usług należą wielojęzyczny personel, 24-godzinna ochrona, transfer hotelowy i pralnia. Przejażdżki rowerowe są doskonałym sposobem na poznanie okolicy. Zapraszamy do skorzystania ze znajdującej się na miejscu wypożyczalni rowerów. Wsparciem w sferze biznesowej jest faks.
Położenie - xo infinity amsterdam hotel:
Hotel Xo Infinity Amsterdam oferuje dobre połączenia komunikacyjne z centrum Amsterdamu i lotniskiem Schiphol w Amsterdamie i znajduje się około 15minut od centrum środkami transportu publicznego. Przystanek tramwajowy i autobusowy Plein 40 - 45 znajduje się po drugiej stronie ulicy od XO Hotel Infinity i oferuje połączenia z Rijksmuseum i głównym dworcem kolejowym w Amsterdamie. Autobus nocny kursujący na plac Dam i do klubów nocnych na Leidseplein również zatrzymuje się tutaj. Naprzeciwko hotelu znajduje się jedno z najnowszych centrów handlowych w Amsterdamie. Lotnisko Amsterdam Schiphol (AMS) oddalone jest o około 18km.
Hotel check-in / check-out:
Proszę zwrócić uwagę, że zgodnie z międzynarodowym standardem dobra hotelowa:
- zaczyna się meldunkiem - od ok. godziny 14:00- 15:00 w dniu przyjazdu
- kończy się po wymeldowaniu - do ok. godziny 11:00 - 12:00 w dniu wyjazdu
Godziny te mogą nieznacznie różnić się w zależności od kraju i hotelu.
Dostęp do wszelkich wykupionych usług hotelowych, w tym posiłków i napojów, jest możliwy tylko w godzinach meldunku w hotelu.
W przypadku opcji half board, full board i all inclusive pierwszym dostępnym posiłkiem po godzinie meldunku jest zazwyczaj lunch (wydawany w godzinach urzędowania restauracji hotelowej), w przypadku pobytu ze śniadaniem, jest ono serwowane następnego dnia rano.
Część hoteli oferuje odpłatną możliwość wcześniejszego meldunku i późniejszego wymeldowania. Potrzebę taką należy zgłosić bezpośrednio na recepcji w dniu przyjazdu, a jej realizacja zależna jest od dostępności pokoi w hotelu, w danym dniu.