W wybranej destynacji mamy wiele świetnych hoteli. Wybierz, kiedy chcesz jechać i sprawdź nasze propozycje.
Opis kontrahenta
Hotel apartamentowy APARTMENTS QUINTASOL - MALGRAT DE MAR położony jest przy publicznej żwirowej plaży. Najbliższe restauracje i bary znajdują się w promieniu 300m. Centrum miasta oddalone jest o około 700m. Supermarket i inne sklepy, do których również dotrzesz po ok. 1 godz. 300m. W okolicy dyskoteka (w odległości ok. 100m) i aquapark (ok. 3km) oferują rozrywkę o najlepszej porze roku. W barze na plaży serwowane są zimne napoje. Znajduje się tu również promenada, po której można wybrać się na spacer. Klimatyzowany hotel wyposażony jest w całodobową recepcję, Wi-Fi oraz salę telewizyjną. Na zewnątrz obiektu znajduje się ogród, a także sezonowo czynny basen, przy którym dostępne są bezpłatne leżaki. Ponadto można odpocząć na świeżym powietrzu na tarasie. Kosztowności możesz przechować w sejfie (za dodatkową opłatą), a bagaż w przechowalni hotelowej.
Wyżywienie Śniadania oferowane są w formie bufetu szwedzkiego. O Twoje samopoczucie fizyczne dba restauracja bufetowa.
Odległości
Lotnisko: ok. godz. 65km
Postój taksówek: ok. 100m
Dworzec kolejowy: ok. godz. 500m
Apteka: ok. godz. 100m
Sport i rekreacja Na terenie hotelu istnieje możliwość gry w bilard. Uwaga! Oferta zawiera zdjęcia przykładowych pokoi. Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawo do modyfikacji pakietu All Inclusive. Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive w wyznaczonych barach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji i zabaw, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu.
Hotele regulacje i zmiany po covid 19
W następstwie pandemii hotele wdrażają regulacje sanitarne mające na celu zapewnienie Klientom bezpiecznego wypoczynku. W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z wymogami. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym. Obiekty działają zgodnie z wytycznymi władz danego kraju obowiązującymi w związku z przeciwdziałaniem epidemii COVID-19. Wszelkie zmiany wynikają z wdrażania przepisów sanitarnych, do których stosowania zobowiązane są hotele oraz turyści. Obowiązek dostosowania się do reżimu sanitarnego nie uprawnia Klienta do możliwości żądania odszkodowania.
Prosimy każdorazowo o zapoznawanie się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: . W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: .
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
Światowa Organizacja Zdrowia uznała epidemię wywołaną wirusem SARS-CoV-2 za pandemię. Podejmując decyzję o wyjeździe należy liczyć się z ograniczeniami w ruchu lotniczym, w przypadku uzasadnionych podejrzeń wystąpienia SARS-CoV-2 z koniecznością pobytu w wyznaczonym przez władze kraju obiekcie lub szpitalu, z trudnościami w powrocie do kraju, obowiązkiem poddania się kwarantannie lub samoizolacji, a także przeprowadzenia dodatkowych badań lekarskich na zlecenie władz miejscowych.
Ważne: Kienci zobowiązani są do zapoznania się z akutalnymi zasadami i ograniczeniami na: