Chcesz wyjechać do tego hotelu? Sprawdź oferty!
Wyposażenie
Hotel apartamentowy zbudowany został w roku 1983. Serdecznie zapraszamy naszych gości do łącznie 153 pokoi. Obiekt dysponuje 153 pomieszczeniami mieszkalnymi, znajdującymi się w budynku głównym i 2 budynkach pobocznych. W hotelu do dyspozycji gości jest czynna 24 godziny na dobę recepcja oraz 24-godzinny check-out-service. Poszczególne piętra osiągalne są za pomocą windy bądź też schodami. Na miejscu znajduje się przechowalnia bagażu, sejf i kantor wymiany walut. Wi-Fi w pomieszczeniach ogólnodostępnych zapewnia stały dostęp do sieci. Pomocą w rezerwacji wycieczek służy Państwu nasz tour-desk. Na urozmaiconą ofertę gastronomiczną składają się restauracja, jadalnia, sala śniadaniowa, kawiarnia, bar i pub. Udane zakupy zrealizujecie Państwo w supermarkecie oraz w pozostałych placówkach handlowych. W obrębie obiektu znajduje się ogród. Do Państwa dyspozycji jest również kiosk z prasą i sala telewizyjna. Rowery będą bezpieczne w naszej przechowalni. Do pozostałych oferowanych na miejscu usług należą: wielojęzyczny personel, opieka medyczna, serwis pokojowy, pralnia i usługi fryzjerskie.
Oferta sportowo-rozrywkowa
Oferta sportowo-animacyjna to doskonały pomysł spędzenia wolnego czasu. Orzeźwienie i ochłodę znajdziecie Państwo w jednym z naszych basenów (krytym bądź otwartym). Do dyspozycji gości jest również taras, leżaki oraz parasole przeciwsłoneczne. Na miejscu dostępny jest ponadto bar z przekąskami. Urozmaicony pobyt zapewnią Państwu nasze pozostałe propozycje jak bilard i solarium.
Hotel check-in / check-out
Proszę zwrócić uwagę, że zgodnie z międzynarodowym standardem dobra hotelowa:
- zaczyna się meldunkiem - od ok. godziny 14:00- 15:00 w dniu przyjazdu
- kończy się po wymeldowaniu - do ok. godziny 11:00 - 12:00 w dniu wyjazdu
Godziny te mogą nieznacznie różnić się w zależności od kraju i hotelu.
Dostęp do wszelkich wykupionych usług hotelowych, w tym posiłków i napojów, jest możliwy tylko w godzinach meldunku w hotelu.
W przypadku opcji half board, full board i all inclusive pierwszym dostępnym posiłkiem po godzinie meldunku jest zazwyczaj lunch (wydawany w godzinach urzędowania restauracji hotelowej), w przypadku pobytu ze śniadaniem, jest ono serwowane następnego dnia rano.
Część hoteli oferuje odpłatną możliwość wcześniejszego meldunku i późniejszego wymeldowania. Potrzebę taką należy zgłosić bezpośrednio na recepcji w dniu przyjazdu, a jej realizacja zależna jest od dostępności pokoi w hotelu, w danym dniu.