Chcesz wyjechać do tego hotelu? Sprawdź oferty!
Opis kontrahenta
Hotel apartamentowy APARTHOTEL PLAYAS CAS SABONERS położony jest w sąsiedztwie piaszczystej plaży i około 150m od morza. Stare miasto oddalone jest o około 20km. Supermarket i inne sklepy, do których dotrzesz po ok. 1 godz. 200m. W okolicy aquapark (ok. 500m), kino (ok. 20km), pole golfowe (ok. 5km) oraz pobliski park rozrywki oferują rozrywkę o najlepszej porze roku. Plaża jest patrolowana przez ratownika. Bezpośrednio przy plaży znajduje się promenada, po której można spacerować. Klimatyzowany hotel posiada całodobową recepcję (zameldowanie możliwe jest przez całą dobę), lobby, Wi-Fi, windę, supermarket, bankomat, prysznice i przebieralnie, apteczkę, miejsca parkingowe oraz jako sala telewizyjna z telewizją satelitarną. Na zewnątrz posesji znajduje się ogród, a także sezonowo czynny basen (czynny przez cały rok), przy którym dostępne są bezpłatne leżaki i parasole. Dla dzieci jest również brodzik ze zjeżdżalnią. Ponadto można odpocząć na świeżym powietrzu na tarasie słonecznym. Kosztowności możesz przechować w sejfie (za dodatkową opłatą), a bagaż w przechowalni hotelowej. Dla najmłodszych gości dostępne są krzesełka dla dzieci). Aby wyprać ubrania, istnieje usługa prania (za dodatkową opłatą). Dla Państwa wygody oferujemy usługi concierge. W razie potrzeby możesz skontaktować się z centrum medycznym. Goście obiektu mogą otrzymać budzenie od personelu hotelu. Jeśli chcesz zwiedzić region wakacyjny, możesz skorzystać z wypożyczalni samochodów i motocykli w pobliżu hotelu (za dodatkową opłatą). W recepcji oferowane są bilety na wycieczki po okolicy. W Twoim hotelu duży nacisk kładzie się na zrównoważony rozwój. Dotyczy to m.in. hotelowych koszy na surowce wtórne. Ze względu na udogodnienia bez barier, takie jak wejścia bez barier, pokoje przystosowane dla osób na wózkach inwalidzkich i łazienki przystosowane dla osób na wózkach inwalidzkich, hotel jest również odpowiedni dla osób na wózkach inwalidzkich. Catering Jako usługi cateringowe hotel oferuje niepełne wyżywienie, tylko śniadania oraz wyżywienie we własnym zakresie. Śniadanie serwowane jest w formie bufetu. Ciesz się lunchem la carte. Kolacja serwowana jest również w formie bufetu. Na posiłki czeka restauracja bufetowa z tarasem (dania bezglutenowe i wegetariańskie) oraz kawiarnia i bar przy basenie. W porze kolacji goście proszeni są o ubranie się w odpowiednią odzież w restauracji. Odległości
Lotnisko: ok. godz. 25km
Przystanek autobusowy: ok. godz. 150m
Port: ok. 20km
Dworzec kolejowy: ok. godz. 20km
Najbliższy lekarz: ok. godz. 150m
Apteka: ok. godz. 150m
Szpital: ok. godz. 18km
Stacja dializ: ok. 20km
Najbliższy bank: ok. godz. 150m
Informacja turystyczna: ok. godz. 300m
Szkoła kitesurfingu: ok. godz. 6km
Miejsce do kitesurfingu: ok. 6km
Sport i rekreacja Podczas wakacji możesz wziąć udział w kursach aerobiku. Na terenie hotelu istnieje również możliwość gry w bilard. Ci, którzy chcą ćwiczyć łucznictwo, znajdą w hotelu odpowiednie udogodnienia. W hotelu można także zagrać w tenisa stołowego. Dla rowerzystów jest wypożyczalnia rowerów. Strefa wellness oferuje masaże (za dodatkową opłatą). Dzieci mogą być pod opieką w hotelowym miniklubie. Młodsi goście hotelowi mogą wyszaleć się w mini dyskotece. Dla rozrywki dorosłych prezentowane są wieczorne pokazy i muzyka na żywo. Hotel oferuje również pokój gier dla dorosłych.
Hotele regulacje i zmiany po covid 19
W następstwie pandemii hotele wdrażają regulacje sanitarne mające na celu zapewnienie Klientom bezpiecznego wypoczynku. W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z wymogami. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym. Obiekty działają zgodnie z wytycznymi władz danego kraju obowiązującymi w związku z przeciwdziałaniem epidemii COVID-19. Wszelkie zmiany wynikają z wdrażania przepisów sanitarnych, do których stosowania zobowiązane są hotele oraz turyści. Obowiązek dostosowania się do reżimu sanitarnego nie uprawnia Klienta do możliwości żądania odszkodowania.
Prosimy każdorazowo o zapoznawanie się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: . W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: .
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
Światowa Organizacja Zdrowia uznała epidemię wywołaną wirusem SARS-CoV-2 za pandemię. Podejmując decyzję o wyjeździe należy liczyć się z ograniczeniami w ruchu lotniczym, w przypadku uzasadnionych podejrzeń wystąpienia SARS-CoV-2 z koniecznością pobytu w wyznaczonym przez władze kraju obiekcie lub szpitalu, z trudnościami w powrocie do kraju, obowiązkiem poddania się kwarantannie lub samoizolacji, a także przeprowadzenia dodatkowych badań lekarskich na zlecenie władz miejscowych.
Ważne: Kienci zobowiązani są do zapoznania się z akutalnymi zasadami i ograniczeniami na:
Covid 19
Hiszpania Kontynentalna I Majorka
TEST: TAK
Rodzaj Testu
RT-PCR, TMA, LAMP - maks. 72 h przed przylotem do Hiszpanii, test antygenowy - maks. 48 h przed przylotem do Hiszpanii
Zwolnienie Z Testu
OSOBY ZASZCZEPIONE I OZDROWIEŃCY
Test Dla Dziecka
Od 12 roku życia
Wymagane Dokumenty
Rejestracja i formularz na stronie
Formularz należy wypełnić dla każdego uczestnika wyjazdu, w tym dzieci (równiez niemowlęta), nie wcześniej niż 48 h przed wylotem.
Wygenerowany kod QR trzeba zapisać na telefonie lub wydrukować. Od 27.09.2021 r. wszyscy podróżujący do Hiszpanii (Hiszpania kontynentalna, Baleary i Wyspy Kanaryjskie) będą zobowiązani do przedstawienia negatywnego wyniku testu RT-PCR, RT-LAMP lub TMA, wykonanego na mniej niż 72 godziny przed planowanym przylotem lub antygenowego wykonanego na mniej niż 48 godzin przed planowanym przylotem. Zaświadczenie o wyniku testu musi być przedstawione w języku angielskim. Z obowiązku wykonywania testu zwolnieni są:
- osoby zaszczepione, posiadający zaświadczenie o przyjęciu pełnej dawki szczepionki na COVID-19, gdy od jej podania upłynęło więcej niż 14 dni. Zaświadczenie musi zawierać następujące informacje: imię i nazwisko osoby zaszczepionej, datę szczepienia ze wskazaniem przyjęcia ostatniej dawki, rodzaj przyjętej szczepionki, liczbę przyjętych dawek/wskazanie przyjęcia pełnego szczepienia, kraj, w którym dokonano szczepienia oraz wskazanie instytucji wydającej zaświadczenie (Unijny Certyfikat COVID).
- ozdrowieńcy, czyli osoby, które posiadają zaświadczenie o przebytym COVID-19. Uznawane są zaświadczenia wydane przynajmniej 11 dni od uzyskania pierwszego pozytywnego wyniku testu RT-PCR . Zaświadczenia tracą ważność po 180 dniach od uzyskania pierwszego pozytywnego wyniku testu RT-PCR. Zaświadczenie musi zawierać następujące informacje: imię i nazwisko podróżującego, datę przeprowadzenia pierwszego testu z wynikiem pozytywnym, wskazanie rodzaju przeprowadzonego testu oraz wskazanie kraju, w którym przeprowadzono test.
- dzieci poniżej 12 roku życia.
Hiszpania Teneryfa
TEST: TAK
Rodzaj Testu
RT-PCR, ANTYGENOWY, TMA, LAMP
Test Dla Dziecka
DZIECI DO LAT 12 ZWOLNIONE Z TESTU
Zwolnienie Z Testu
OSOBY ZASZCZEPIONE I OZDROWIEŃCY
Wymagane Dokumenty
Rejestracja i formularz na stronie
Przy zakwaterowaniu w obiektach turystycznych na Wyspach Kanaryjskich wymagane jest okazanie jednego z dokumentów: Unijny Certyfikat COVID dla Zaszczepionych/Ozdrowieńców lub negatywny wynik testu na COVID-19 w języku angielskim: antygenowy 48 godzin przed przylotem lub RT-PCR/RT-LAMP/TMA 72 godziny przed przylotem.
Przelot liniami resjowymi -warunki
Oferty z przelotem liniami rejsowymi/tanimi liniami lotniczymi (np.: LOT, WIZZAIR, RYANAI, Easy Jet, Corendon) pochodzą z DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA, ceny wszystkich przelotów są stale aktualizowane i zmieniane przez linie lotnicze, co oznacza, że cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie.
Uczestnik imprezy zobowiązany jest do potwierdzenia, u Organizatora lub Agenta, aktualnych godzin lotu 48 h przed wylotem (dotyczy zarówno wylotów jak i powrotów z wakacji).
Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. Warunki przewozów wybranych przewoźników:
Wizzair - Cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach 40x30x20 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: - bagażu podręcznego - Wizz Priority (1 sztuka bagażu podręcznego umieszczana pod fotelem, 1 podręczna walizka na kółkach na pokładzie, stanowisko odprawy priorytetowej i pierwszeństwo wejścia na pokład); - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach 55x40x20 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 20 kg i wymiarach 149,9x119,4x171,5 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 32 kg.
Ryanair - cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach, które nie przekraczają 40x20x25 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: dodatkowego bagażu o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach nieprzekraczających 55x40x23 cm (w taryfie standard będzie on przewożony jako bagaż rejestrowany - należy nadać go w punkcie odprawy przed kontrolą bezpieczeństwa; w taryfie z wykupioną usługą Pierwszeństwa wejścia na pokład bagaż dodatkowy będzie przewożony jako podręczny - dostępność usługi jest ograniczona na każdym locie) lub bagażu rejestrowanego o wadze 20 kg.
Pl Lot
Cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23) oraz małą torebkę (40x35x12). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 23 kg.
Corendon
Cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 20 kg. Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa.
Rodzaj oferty- dynamiczne pakietowanie
W przypadku przelotów regularnymi liniami rejsowymi oferta jest realizowana w systemie DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA. Ceny przelotów są stale aktualizowane przez linie lotnicze, dlatego od chwili złożenia zapytania rezerwacyjnego przez Klienta/Agenta do momentu potwierdzenia przez Touroperatora, mogą ulec zmianie, co jest równoznaczne z możliwością zmiany ceny całego pakietu.
W przypadku większości ofert z Dynamicznego Pakietowania na miejscu Klienci są pod telefoniczną opieką polskojęzycznego przedstawiciela (Costa Brava/Teneryfa) i anglojęzycznego przedstawiciela lokalnego kontrahenta (pozostałe kierunki hiszpańskie). Klienci mają możliwość kontaktu w języku polskim pod alarmowym numerem telefonu (szczegółowe informacje podawane są w dokumentach podróży). Oferta pochodząca z dynamicznego pakietowania nie oferuje standardowych spotkań informacyjnych z rezydentem.
Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu.
Oferta nie zawiera bagażu głównego. Warunki bagażu danej linii sprawdź w opisie oferty. Podstawa ceny zawiera transfer lotnisko-hotel-lotnisko tylko w sezonie letnim.