Hotel
Playas Cas Saboners

Standard hotelu
Udogodnienia  basen odkryty, na terenie hotelu instytut SPA, udogodnienia dla rodzin z dziećmi, dostęp do internetu, udogodnienia dla niepełnosprawnych, fitness, darmowe wifi, sporty wodne, windsurfing, rowery, bez paszportu, parking
Możesz opowiedzieć coś o tej ofercie? Podziel się swoją opinią i pomóż innym znaleźć wymarzone wakacje!

Chcesz wyjechać do tego hotelu? Sprawdź oferty!

1 949 zł za osobę
SZUKAJ

Termin

Informacje o hotelu

Standard hotelu
Kod hotelu HOT40669
Nazwa  Playas Cas Saboners
Miejsce  Hiszpania / Majorka / Torrenova
Udogodnienia  basen odkryty, na terenie hotelu instytut SPA, udogodnienia dla rodzin z dziećmi, dostęp do internetu, udogodnienia dla niepełnosprawnych, fitness, darmowe wifi, sporty wodne, windsurfing, rowery, bez paszportu, parking

Opis hotelu

Opis kontrahenta
Hotel apartamentowy APARTHOTEL PLAYAS CAS SABONERS położony jest w sąsiedztwie piaszczystej plaży i około 150m od morza. Stare miasto oddalone jest o około 20km. Supermarket i inne sklepy, do których dotrzesz po ok. 1 godz. 200m. W okolicy aquapark (ok. 500m), kino (ok. 20km), pole golfowe (ok. 5km) oraz pobliski park rozrywki oferują rozrywkę o najlepszej porze roku. Plaża jest patrolowana przez ratownika. Bezpośrednio przy plaży znajduje się promenada, po której można spacerować. Klimatyzowany hotel posiada całodobową recepcję (zameldowanie możliwe jest przez całą dobę), lobby, Wi-Fi, windę, supermarket, bankomat, prysznice i przebieralnie, apteczkę, miejsca parkingowe oraz jako sala telewizyjna z telewizją satelitarną. Na zewnątrz posesji znajduje się ogród, a także sezonowo czynny basen (czynny przez cały rok), przy którym dostępne są bezpłatne leżaki i parasole. Dla dzieci jest również brodzik ze zjeżdżalnią. Ponadto można odpocząć na świeżym powietrzu na tarasie słonecznym. Kosztowności możesz przechować w sejfie (za dodatkową opłatą), a bagaż w przechowalni hotelowej. Dla najmłodszych gości dostępne są krzesełka dla dzieci). Aby wyprać ubrania, istnieje usługa prania (za dodatkową opłatą). Dla Państwa wygody oferujemy usługi concierge. W razie potrzeby możesz skontaktować się z centrum medycznym. Goście obiektu mogą otrzymać budzenie od personelu hotelu. Jeśli chcesz zwiedzić region wakacyjny, możesz skorzystać z wypożyczalni samochodów i motocykli w pobliżu hotelu (za dodatkową opłatą). W recepcji oferowane są bilety na wycieczki po okolicy. W Twoim hotelu duży nacisk kładzie się na zrównoważony rozwój. Dotyczy to m.in. hotelowych koszy na surowce wtórne. Ze względu na udogodnienia bez barier, takie jak wejścia bez barier, pokoje przystosowane dla osób na wózkach inwalidzkich i łazienki przystosowane dla osób na wózkach inwalidzkich, hotel jest również odpowiedni dla osób na wózkach inwalidzkich. Catering Jako usługi cateringowe hotel oferuje niepełne wyżywienie, tylko śniadania oraz wyżywienie we własnym zakresie. Śniadanie serwowane jest w formie bufetu. Ciesz się lunchem la carte. Kolacja serwowana jest również w formie bufetu. Na posiłki czeka restauracja bufetowa z tarasem (dania bezglutenowe i wegetariańskie) oraz kawiarnia i bar przy basenie. W porze kolacji goście proszeni są o ubranie się w odpowiednią odzież w restauracji. Odległości
Lotnisko: ok. godz. 25km
Przystanek autobusowy: ok. godz. 150m
Port: ok. 20km
Dworzec kolejowy: ok. godz. 20km
Najbliższy lekarz: ok. godz. 150m
Apteka: ok. godz. 150m
Szpital: ok. godz. 18km
Stacja dializ: ok. 20km
Najbliższy bank: ok. godz. 150m
Informacja turystyczna: ok. godz. 300m
Szkoła kitesurfingu: ok. godz. 6km
Miejsce do kitesurfingu: ok. 6km
Sport i rekreacja Podczas wakacji możesz wziąć udział w kursach aerobiku. Na terenie hotelu istnieje również możliwość gry w bilard. Ci, którzy chcą ćwiczyć łucznictwo, znajdą w hotelu odpowiednie udogodnienia. W hotelu można także zagrać w tenisa stołowego. Dla rowerzystów jest wypożyczalnia rowerów. Strefa wellness oferuje masaże (za dodatkową opłatą). Dzieci mogą być pod opieką w hotelowym miniklubie. Młodsi goście hotelowi mogą wyszaleć się w mini dyskotece. Dla rozrywki dorosłych prezentowane są wieczorne pokazy i muzyka na żywo. Hotel oferuje również pokój gier dla dorosłych.

Hotele regulacje i zmiany po covid 19
W następstwie pandemii hotele wdrażają regulacje sanitarne mające na celu zapewnienie Klientom bezpiecznego wypoczynku. W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z wymogami. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym. Obiekty działają zgodnie z wytycznymi władz danego kraju obowiązującymi w związku z przeciwdziałaniem epidemii COVID-19. Wszelkie zmiany wynikają z wdrażania przepisów sanitarnych, do których stosowania zobowiązane są hotele oraz turyści. Obowiązek dostosowania się do reżimu sanitarnego nie uprawnia Klienta do możliwości żądania odszkodowania.
Prosimy każdorazowo o zapoznawanie się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: . W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: .
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
Światowa Organizacja Zdrowia uznała epidemię wywołaną wirusem SARS-CoV-2 za pandemię. Podejmując decyzję o wyjeździe należy liczyć się z ograniczeniami w ruchu lotniczym, w przypadku uzasadnionych podejrzeń wystąpienia SARS-CoV-2 z koniecznością pobytu w wyznaczonym przez władze kraju obiekcie lub szpitalu, z trudnościami w powrocie do kraju, obowiązkiem poddania się kwarantannie lub samoizolacji, a także przeprowadzenia dodatkowych badań lekarskich na zlecenie władz miejscowych.
Ważne: Kienci zobowiązani są do zapoznania się z akutalnymi zasadami i ograniczeniami na:

Covid 19
Hiszpania Kontynentalna I Majorka
TEST: TAK
Rodzaj Testu
RT-PCR, TMA, LAMP - maks. 72 h przed przylotem do Hiszpanii, test antygenowy - maks. 48 h przed przylotem do Hiszpanii
Zwolnienie Z Testu
OSOBY ZASZCZEPIONE I OZDROWIEŃCY
Test Dla Dziecka
Od 12 roku życia
Wymagane Dokumenty
Rejestracja i formularz na stronie
Formularz należy wypełnić dla każdego uczestnika wyjazdu, w tym dzieci (równiez niemowlęta), nie wcześniej niż 48 h przed wylotem.
Wygenerowany kod QR trzeba zapisać na telefonie lub wydrukować. Od 27.09.2021 r. wszyscy podróżujący do Hiszpanii (Hiszpania kontynentalna, Baleary i Wyspy Kanaryjskie) będą zobowiązani do przedstawienia negatywnego wyniku testu RT-PCR, RT-LAMP lub TMA, wykonanego na mniej niż 72 godziny przed planowanym przylotem lub antygenowego wykonanego na mniej niż 48 godzin przed planowanym przylotem. Zaświadczenie o wyniku testu musi być przedstawione w języku angielskim. Z obowiązku wykonywania testu zwolnieni są:
- osoby zaszczepione, posiadający zaświadczenie o przyjęciu pełnej dawki szczepionki na COVID-19, gdy od jej podania upłynęło więcej niż 14 dni. Zaświadczenie musi zawierać następujące informacje: imię i nazwisko osoby zaszczepionej, datę szczepienia ze wskazaniem przyjęcia ostatniej dawki, rodzaj przyjętej szczepionki, liczbę przyjętych dawek/wskazanie przyjęcia pełnego szczepienia, kraj, w którym dokonano szczepienia oraz wskazanie instytucji wydającej zaświadczenie (Unijny Certyfikat COVID).
- ozdrowieńcy, czyli osoby, które posiadają zaświadczenie o przebytym COVID-19. Uznawane są zaświadczenia wydane przynajmniej 11 dni od uzyskania pierwszego pozytywnego wyniku testu RT-PCR . Zaświadczenia tracą ważność po 180 dniach od uzyskania pierwszego pozytywnego wyniku testu RT-PCR. Zaświadczenie musi zawierać następujące informacje: imię i nazwisko podróżującego, datę przeprowadzenia pierwszego testu z wynikiem pozytywnym, wskazanie rodzaju przeprowadzonego testu oraz wskazanie kraju, w którym przeprowadzono test.
- dzieci poniżej 12 roku życia.
Hiszpania Teneryfa
TEST: TAK
Rodzaj Testu
RT-PCR, ANTYGENOWY, TMA, LAMP
Test Dla Dziecka
DZIECI DO LAT 12 ZWOLNIONE Z TESTU
Zwolnienie Z Testu
OSOBY ZASZCZEPIONE I OZDROWIEŃCY
Wymagane Dokumenty
Rejestracja i formularz na stronie
Przy zakwaterowaniu w obiektach turystycznych na Wyspach Kanaryjskich wymagane jest okazanie jednego z dokumentów: Unijny Certyfikat COVID dla Zaszczepionych/Ozdrowieńców lub negatywny wynik testu na COVID-19 w języku angielskim: antygenowy 48 godzin przed przylotem lub RT-PCR/RT-LAMP/TMA 72 godziny przed przylotem.

Przelot liniami resjowymi -warunki
Oferty z przelotem liniami rejsowymi/tanimi liniami lotniczymi (np.: LOT, WIZZAIR, RYANAI, Easy Jet, Corendon) pochodzą z DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA, ceny wszystkich przelotów są stale aktualizowane i zmieniane przez linie lotnicze, co oznacza, że cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie.
Uczestnik imprezy zobowiązany jest do potwierdzenia, u Organizatora lub Agenta, aktualnych godzin lotu 48 h przed wylotem (dotyczy zarówno wylotów jak i powrotów z wakacji).
Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. Warunki przewozów wybranych przewoźników:
Wizzair - Cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach 40x30x20 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: - bagażu podręcznego - Wizz Priority (1 sztuka bagażu podręcznego umieszczana pod fotelem, 1 podręczna walizka na kółkach na pokładzie, stanowisko odprawy priorytetowej i pierwszeństwo wejścia na pokład); - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach 55x40x20 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 20 kg i wymiarach 149,9x119,4x171,5 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 32 kg.
Ryanair - cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach, które nie przekraczają 40x20x25 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: dodatkowego bagażu o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach nieprzekraczających 55x40x23 cm (w taryfie standard będzie on przewożony jako bagaż rejestrowany - należy nadać go w punkcie odprawy przed kontrolą bezpieczeństwa; w taryfie z wykupioną usługą Pierwszeństwa wejścia na pokład bagaż dodatkowy będzie przewożony jako podręczny - dostępność usługi jest ograniczona na każdym locie) lub bagażu rejestrowanego o wadze 20 kg.
Pl Lot
Cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23) oraz małą torebkę (40x35x12). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 23 kg.
Corendon
Cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 20 kg. Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa.

Rodzaj oferty- dynamiczne pakietowanie
W przypadku przelotów regularnymi liniami rejsowymi oferta jest realizowana w systemie DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA. Ceny przelotów są stale aktualizowane przez linie lotnicze, dlatego od chwili złożenia zapytania rezerwacyjnego przez Klienta/Agenta do momentu potwierdzenia przez Touroperatora, mogą ulec zmianie, co jest równoznaczne z możliwością zmiany ceny całego pakietu.
W przypadku większości ofert z Dynamicznego Pakietowania na miejscu Klienci są pod telefoniczną opieką polskojęzycznego przedstawiciela (Costa Brava/Teneryfa) i anglojęzycznego przedstawiciela lokalnego kontrahenta (pozostałe kierunki hiszpańskie). Klienci mają możliwość kontaktu w języku polskim pod alarmowym numerem telefonu (szczegółowe informacje podawane są w dokumentach podróży). Oferta pochodząca z dynamicznego pakietowania nie oferuje standardowych spotkań informacyjnych z rezydentem.
Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu.
Oferta nie zawiera bagażu głównego. Warunki bagażu danej linii sprawdź w opisie oferty. Podstawa ceny zawiera transfer lotnisko-hotel-lotnisko tylko w sezonie letnim.


Mapa

Playas Cas Saboners

Pogoda

Listopad

Cały rok

Zobacz cały rok Zobacz miesiąc

  • Temperatura w dzień
    18°C
  • Temperatura w nocy
    8°C
  • Temperatura wody
    19°C
  • Liczba godzin słonecznych
    6
 
Sty Lut Marz Kwie Maj Cze Lip Sie Wrz Paź Lis Gru
Temperatura w dzień
Temperatura w nocy
Temperatura wody
Średnia liczba godzin słonecznych

Najczęstsze pytania

Czy na terenie hotelu Playas Cas Saboners znajduje się basen?

arrow down
Tak, na terenie Playas Cas Saboners znajduje się:
  • basen odkryty

Czy w hotelu Playas Cas Saboners jest internet?

arrow down
Goście hotelu Playas Cas Saboners mają dostęp do internetu. Szczegółowe warunki korzystania z wi-fi określone są w regulaminie hotelu.

Jakie atrakcje i udogodnienia oferuje hotel Playas Cas Saboners?

arrow down
Dla gości hotelu Playas Cas Saboners dostępne są między innymi następujące atrakcje i udogodnienia:
  • basen odkryty
  • na terenie hotelu instytut SPA
  • udogodnienia dla rodzin z dziećmi
  • dostęp do internetu
W przypadku niektórych usług mogą obowiązywać dodatkowe opłaty - więcej informacji w szczegółach oferty.

Jakiego rodzaju aktywności mogę uprawiać w okolicy hotelu Playas Cas Saboners?

arrow down
W najbliższym otoczeniu hotelu Playas Cas Saboners dostępne są między innymi takie atrakcje jak:
  • windsurfing
  • rowery
  • sporty wodne

Czy hotel Playas Cas Saboners jest odpowiedni na wczasy z dziećmi?

arrow down
Hotel Playas Cas Saboners jest polecany na wakacje dla rodzin z dziećmi.

Czy hotel Playas Cas Saboners jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych?

arrow down
Tak, w hotelu Playas Cas Saboners znajdują się udogodnienia dla niepełnosprawnych.

Czy na terenie hotelu Playas Cas Saboners można zaparkować samochód?

arrow down
Tak, przy hotelu Playas Cas Saboners jest parking. Szczegółowe warunki rezerwacji i korzystania z miejsc parkingowych określone są w regulaminie hotelu.

Ile kosztuje pobyt w hotelu Playas Cas Saboners?

arrow down
Ceny wycieczek do hotelu Playas Cas Saboners rozpoczynają się już od 1 949 zł za osobę.

Komu polecany jest hotel Playas Cas Saboners?

arrow down
Wypoczynek w hotelu Playas Cas Saboners rekomendowany jest:
  • dla rodzin z dziećmi

Ile gwiazdek ma hotel Playas Cas Saboners?

arrow down
Hotel Playas Cas Saboners jest obiektem 3-gwiazdkowym.

Przykładowy zakres wariantów formuły All Inclusive

Wariant Zakres
All Inclusive Soft lub Light Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach.
All Inclusive 24 h lub Plus Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.
All Inclusive Soft lub Light
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach
All Inclusive 24 h lub Plus
Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium
Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.