Chcesz wyjechać do tego hotelu? Sprawdź oferty!
Opis kontrahenta
Aparthotel Ona Aucanada
Położony jest ok. 800m od plaży i około 300m od morza. Centrum miasta oddalone jest od obiektu o około 1,5km. Między hotelem a lotniskiem kursują busy (za opłatą). W pobliżu pole golfowe (ok. 1km).
Klimatyzowany hotel posiada recepcję, Wi-Fi (za opłatą), jacuzzi, przechowalnię bagażu, prysznice i przebieralnie, miejsca parkingowe oraz salę telewizyjną i przestrzeń konferencyjną. Na zewnątrz znajduje się ogród, basen z brodzikiem dla dzieci -możliwość wypożyczenia ręczników kąpielowych za opłatą, leżaki i parasole bezpłatnie. W pobliżu wypożyczalnia samochodów. W hotelu możliwość zakupienia wycieczek.
Dla najmłodszych gości dostępne są krzesełka dziecięce, możliwość wypożyczenia wózka dziecięcego.
Wyżywienie: śniadania. Do samodzielnego przygotowywania posiłków wyznacozne jest miejsce piknikowe.
Odległości
- Lotnisko: ok. 65km
- Port: ok. 15km
- Dworzec kolejowy: ok. 12km
- Stacja metra: ok. 60km
Sport i rekreacja: siłownia, możliwość gry w bilard, tenis stołowy, wypożyczalnia rowerów, biblioteka i czytelnia, w hotelowym Spa sauna, masaże (płatne). Wieczorami występy i muzyka na żywo.
Uwaga! Oferta zawiera zdjęcia przykładowych pokoi. Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach wykupionego pakietu (All Inclusive, śniadania i obiadokolacje, pełen wyżywienie, śniadania) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawo do modyfikacji pakietu. Serwis różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji i zabaw, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu.
Hotele regulacje i zmiany po covid 19
W następstwie pandemii wszystkie hotele wdrażają regulacje sanitarne mające na celu zapewnienie Klientom bezpiecznego wypoczynku. W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania obostrzeń i zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z rozwojem sytuacji i nakazanymi wymogami. Wszelkie zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym. Obiekty działają zgodnie z wytycznymi władz danego kraju obowiązującymi w związku z przeciwdziałaniem epidemii COVID-19. Wszelkie zmiany wynikają z wdrażania przepisów sanitarnych, do których stosowania zobowiązane są hotele oraz turyści. Obowiązek dostosowania się do reżimu sanitarnego nie uprawnia Klienta do możliwości żądania odszkodowania.
Prosimy każdorazowo o zapoznawanie się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: . W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: .
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
Światowa Organizacja Zdrowia uznała epidemię wywołaną wirusem SARS-CoV-2 za pandemię. Podejmując decyzję o wyjeździe należy liczyć się z ograniczeniami w ruchu lotniczym, w przypadku uzasadnionych podejrzeń wystąpienia SARS-CoV-2 z koniecznością pobytu w wyznaczonym przez władze kraju obiekcie lub szpitalu, z trudnościami w powrocie do kraju, obowiązkiem poddania się kwarantannie lub samoizolacji, a także przeprowadzenia dodatkowych badań lekarskich na zlecenie władz miejscowych.