Chcesz wyjechać do tego hotelu? Sprawdź oferty!
Opis kontrahenta
Hotel HOTEL NINAYS - LLORET DE MAR znajduje się około 500m od plaży. Najbliższe bary i restauracje znajdują się w odległości około 150m. Do centrum miasta jest tylko około 200m. Do supermarketu i innych sklepów dotrzesz po około 300m. W pobliżu znajduje się dyskoteka oferująca rozrywkę w sezonie. Klimatyzowany hotel posiada całodobową recepcję, Wi-Fi, windę, miejsca parkingowe (za opłatą) oraz salę telewizyjną z telewizją satelitarną. Na zewnątrz znajduje się ogród, a także czynny sezonowo basen, przy którym dostępne są bezpłatne leżaki i parasole. Ponadto na zewnątrz znajduje się taras słoneczny. Kosztowności możesz przechować w sejfie (za dodatkową opłatą), a bagaż w przechowalni hotelowej. Za dodatkową opłatą dla klientów dostępna jest usługa prania oraz usługa prasowania. Zwierzęta, takie jak koty i psy, są akceptowane w hotelu (na życzenie).
Wyżywienie Śniadania oferowane są w formie bufetu szwedzkiego. Obiady i kolacje serwowane są również w formie bufetu. O Twoje samopoczucie fizyczne dba stołówka.
OdległościLotnisko: ok. godz. 35km
Park wodny: ok. 2 godz. 1,3km
Przystanek autobusowy: ok. godz. 400m
Postój taksówek: ok. 300m
Apteka: ok. godz. 200m
Hotele regulacje i zmiany po covid 19
W następstwie pandemii hotele wdrażają regulacje sanitarne mające na celu zapewnienie Klientom bezpiecznego wypoczynku. W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z wymogami. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym. Obiekty działają zgodnie z wytycznymi władz danego kraju obowiązującymi w związku z przeciwdziałaniem epidemii COVID-19. Wszelkie zmiany wynikają z wdrażania przepisów sanitarnych, do których stosowania zobowiązane są hotele oraz turyści. Obowiązek dostosowania się do reżimu sanitarnego nie uprawnia Klienta do możliwości żądania odszkodowania.
Prosimy każdorazowo o zapoznawanie się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: . W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: .
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
Światowa Organizacja Zdrowia uznała epidemię wywołaną wirusem SARS-CoV-2 za pandemię. Podejmując decyzję o wyjeździe należy liczyć się z ograniczeniami w ruchu lotniczym, w przypadku uzasadnionych podejrzeń wystąpienia SARS-CoV-2 z koniecznością pobytu w wyznaczonym przez władze kraju obiekcie lub szpitalu, z trudnościami w powrocie do kraju, obowiązkiem poddania się kwarantannie lub samoizolacji, a także przeprowadzenia dodatkowych badań lekarskich na zlecenie władz miejscowych.
Ważne: Kienci zobowiązani są do zapoznania się z akutalnymi zasadami i ograniczeniami na:
Tripadvisor