Chcesz wyjechać do tego hotelu? Sprawdź oferty!
Położenie - intercontinental hotel malta:
Hotel InterContinental Malta położony jest w samym sercu miasta St. Julian?s, jedynie 200metrów od swojej plaży nad Zatoką św. Jerzego. Obiekt oddalony jest o 2minuty spacerem od dworca autobusowego w St. Julian?s oraz o 10km od lotniska na Malcie. Do miasta Valletta, będącego stolicą wyspy, można dojechać z hotelu w zaledwie 15minut. InterContinental Beach Club na naszej prywatnej plaży:
Wszyscy Goście hotelowi mają dostęp do InterContinental Beach Club, gdzie leżaki, parasole i ręczniki plażowe są zapewniane przez hotel bez dodatkowych opłat. Dostępne są również różnorodne obiekty sportów wodnych. W Beach Club znajduje się również bar oraz restauracja z szybką i sprawną obsługą, dzięki czemu można w pełni relaksować się i cieszyć słońcem.
Wyposażenie:
Kurort zbudowany został w roku 2002. Serdecznie zapraszamy naszych gości do łącznie 451 pokoi. Budynek dysponuje windą, za pomocą której można dostać się na niemal wszystkie piętra. Na miejscu znajduje się szatnia, przechowalnia bagażu, sejf, kantor wymiany walut i bankomat. W pomieszczeniach ogólnodostępnych skorzystać można z Wi-Fi (odpłatnie). Pomocą w rezerwacji wycieczek służy Państwu nasz tour-desk. Kompleks dysponuje szeregiem udogodnień dla niepełnosprawnych. Na urozmaiconą ofertę gastronomiczną składają się restauracja, sala śniadaniowa, kawiarnia, bar i bar na plaży. Udane zakupy zrealizujecie Państwo w supermarkecie oraz w pozostałych placówkach handlowych. W obrębie obiektu znajduje się malowniczy ogród i plac zabaw. Do Państwa dyspozycji jest również kiosk z prasą, sala telewizyjna i pokój zabaw dla dzieci. Auto pozostawić można w garażu oraz na parkingu. Do pozostałych oferowanych na miejscu usług należą: wielojęzyczny personel, 24-godzinna ochrona, babysitting, opieka nad dziećmi, wypożyczalnia samochodów, opieka medyczna, transfer hotelowy, serwis pokojowy, pralnia i usługi fryzjerskie. Podróżnych preferujących zapoznanie się z okolicą w sposób aktywny ucieszy z pewnością możliwość wypożyczenia rowerów. W naszej ofercie biznesowej znajdziecie Państwo faks i projektor.
Oferta sportowo-rozrywkowa:
Orzeźwienie i ochłodę znajdziecie Państwo w jednym z naszych basenów (krytym bądź otwartym). Do dyspozycji gości jest również taras, leżaki oraz parasole przeciwsłoneczne. O Państwa pełne odprężenie zadba kąpiel w jacuzzi. Na miejscu dostępny jest ponadto bar z przekąskami. Urozmaicenie stanowią liczne i różnorodne aktywności rekreacyjne oferowane w kurorcie, jak np. rower / rower górski, tenis ziemny, golf, wędkowanie i jazda konna. Narty wodne, windsurfing, jet ski, przejażdżki motorówką, rower wodny, przejażdżki na bananie wodnym, kanadyjki, żeglowanie, snorkeling, nurkowanie, aerobik wodny i aqua fitness zapewnią mnóstwo dobrej zabawy amatorom sportów wodnych. Bogata oferta sportowa wewnątrz obiektu obejmuje bilard, darta, kręgle, squasha, jogę, zajęcia gimnastyczne i aerobik, jak również za dodatkową opłatą studio fitness. Kompleks dysponuje bogatą ofertą Wellness, do której należą m.in. spa, łaźnia parowa, łaźnia turecka, salon piękności, zabiegi masażu i hydroterapia. Za dodatkową opłatą do dyspozycji gości jest sauna i solarium. Do pozostałych możliwości spędzenia czasu wolnego należą program animacyjny, miniklub i kasyno.
Hotel check-in / check-out:
Proszę zwrócić uwagę, że zgodnie z międzynarodowym standardem dobra hotelowa:
- zaczyna się meldunkiem - od ok. godziny 14:00- 15:00 w dniu przyjazdu
- kończy się po wymeldowaniu - do ok. godziny 11:00 - 12:00 w dniu wyjazdu
Godziny te mogą nieznacznie różnić się w zależności od kraju i hotelu.
Dostęp do wszelkich wykupionych usług hotelowych, w tym posiłków i napojów, jest możliwy tylko w godzinach meldunku w hotelu.
W przypadku opcji half board, full board i all inclusive pierwszym dostępnym posiłkiem po godzinie meldunku jest zazwyczaj lunch (wydawany w godzinach urzędowania restauracji hotelowej), w przypadku pobytu ze śniadaniem, jest ono serwowane następnego dnia rano.
Część hoteli oferuje odpłatną możliwość wcześniejszego meldunku i późniejszego wymeldowania. Potrzebę taką należy zgłosić bezpośrednio na recepcji w dniu przyjazdu, a jej realizacja zależna jest od dostępności pokoi w hotelu, w danym dniu.