Chcesz wyjechać do tego hotelu? Sprawdź oferty!
Iberostar Heritage Grand Mencey to pięciogwiazdkowy hotel, którego architektura odzwierciedla kanaryjską kulturę i charakter wyspy. Oferuje luksusowe zakwaterowanie wraz z pięknymi ogrodami i dziełami sztuki, tworząc autentyczną atmosferę. Hotel zapewnia 24-godzinną recepcję, przestronne lobby, taras oraz ogród. Na terenie obiektu znajdują się dwa baseny: kryty (wyłącznie dla dorosłych) oraz zewnętrzny. Goście mogą korzystać z leżaków i parasoli przeciwsłonecznych, a także skosztować potraw w dwóch restauracjach czy napić się drinka w barze koktajlowym. Do dyspozycji jest także centrum fitness. Dodatkowo, za opłatą dostępne jest centrum Spa & Wellness oraz usługi prania i prasowania. Hotel oferuje bezpłatne Wi-Fi na całym terenie.
Położenie
Hotel zlokalizowany jest w Santa Cruz, zaledwie 10 minut spacerem od centrum miasta, w spokojnej dzielnicy mieszkalnej.
- 50 m od parku García Sanabria
- 5 minut jazdy samochodem od portu promowego
- 65 km od lotniska
- 5 minut spacerem od kilku przystanków autobusowych
Plaża
Najbliższa plaża, Valleseco Beach, znajduje się około 2 km od hotelu, a najpopularniejsza w okolicy, Las Teresitas Beach, około 8 km. Serwis plażowy jest dodatkowo płatny.
Baseny
Hotel posiada kryty basen wyłącznie dla dorosłych oraz zewnętrzny basen z dostępem do leżaków i parasoli.
Atrakcje
Dla Gości przygotowano dobrze wyposażone centrum fitness, w którym odbywają się zajęcia aerobiku i jogi. Wieczorami odbywają się pokazy z muzyką na żywo, dostarczając rozrywki zarówno aktywnym, jak i poszukującym relaksu Gościom.
Spa & Wellness
Centrum Spa & Wellness oferuje szeroki zakres usług, w tym masaże całego ciała i częściowe, usługi makijażystki, manicure, pedicure, depilację woskiem oraz zabiegi na twarz. Skorzystanie z tych usług wymaga dodatkowej opłaty.
Informacje dodatkowe
Hotel oferuje prywatny parking za dodatkową opłatą i usługi concierge. Goście mogą korzystać z sejfu i minibaru za dodatkową opłatą. Dla Gości przebywających na północy wyspy, rezydenci pełnią dyżur telefoniczny, umożliwiający kontakt i ustalenie wizyt hotelowych.
Niektóre udogodnienia i atrakcje mogą wiązać się z dodatkowymi opłatami, być dostępne w ograniczonych godzinach lub sezonowo. Zapoznaj się ze szczegółowymi informacjami dot. wyjazdu zawartymi w opisie oferty.
Wysokiej klasy hotel miejski znanej sieci hotelowej. Polecam na pobyt dla par, grup znajomych, spotkania biznesowe. Raczej dla osób, które chcą korzystać z uroków miasta Santa Cruz czy zwiedzać Teneryfę , a po całym dniu wrócić do komfortowych przestrzeni, niż głównie korzystać podczas urlopu z infrastruktury hotelowej. Żeby było jasne 😊 infrastrukturze hotelowej nic nie brakuje – są baseny, strefa spa, centrum fitness, kilka restauracji, sale konferencyjne. Trzeba jednak pamiętać, że to bardziej hotel miejski, a nie rozległy resort hotelowy z masą atrakcji dla dzieci (takie resorty znajdziemy na południu wyspy). Wnętrza hotelu przepiękne, odzwierciedlają kulturę kanaryjską (dziedzińczyki, balkony, wszystko czyste, na najwyższym poziomie). Hotel jest bardzo dobrze położony – kilka minut spacerem od centrum Santa Cruz, po drugiej stronie ulicy jeden z najbardziej znanych parków w mieście - Garcí a Sanabria. Dla poruszających się komunikacja publiczną – tuż pod hotelem przystanki autobusowe (można dojechać w 10 minut do głównego dworca w mieście). Sympatyczna, zaangażowana i w pełni profesjonalna obsługa. Przykład: serwis sprzątający zrzucił na podłogę plastikowe opakowanie podróżne na szczoteczkę do zębów (koszt 3 zł). Opakowanie się potłukło. W ciągu dnia, gdy byliśmy poza hotelem, zadzwonił do nas pan z recepcji, żeby przeprosić za tę sytuację. Zaproponował, żebyśmy kupili na mieście nowe opakowanie, na koszt hotelu. Obłędnie pyszne jedzenie! Po pierwsze, śniadania serwowane w formie bufetu. Oddzielny stół z potrawami dla wegan, oddzielny stół z przysmakami typowymi dla kuchni kanaryjskiej. Świeże owoce i świeżo wyciskane soki, szeroki wybór śniadań. Po drugie, obiadokolacje w restauracji a’la carte (do wyboru z karty przystawka + danie główne + deser). Oprócz standardowej karty codziennie było też „menu dnia”. Olśniewające wnętrza, przytulne pokoje. Działania proekologiczne wprowadzone przez hotel, np. rezygnacja z wody butelkowej dla gości. W każdym pokoju znajdowała się karafka ze szklankami, na każdym piętrze był dystrybutor wody pitnej, gdzie można było uzupełnić wodę w karafce. Ręczniki i pościel wymieniane na prośbę gości. Mimo że hotel wysokiej klasy, to nie czuć było „nadęcia” i „napuszenia”, jakie czasem w tego typu obiektach jest odczuwalne. Goście mogą się czuć swobodnie i bez skrępowania cieszyć wypoczynkiem.
Sympatyczna, zaangażowana i w pełni profesjonalna obsługa. Obłędnie pyszne jedzenie. Olśniewające wnętrza, przytulne pokoje. Działania proekologiczne wprowadzone przez hotel. Swoboda i komfort dla gości.