Chcesz wyjechać do tego hotelu? Sprawdź oferty!
Hotel
Hotel został odnowiony w 2016r. 1-piętrowy budynek, w którym znajduje się 120 pokoi. Do dyspozycji Gości: 2 windy, 4 restauracje, snack bar, bar przy basenie, lobby bar lobby z recepcją, Wi-Fi, parking, sklep z pamiątkami, pralnia
Położenie
Hotel znajduje się w miejscowości Playa Blanca, w pobliżu hotelu znajdują się sklepy, bary oraz restauracje, ok. 10 km od Yaiza, ok. 37 km od lotniska
Plaża
Piaszczysta z łagodnym zejściem do morza, w zatoce Playa Flamingo, ok. 600 km od hotelu. Dostępny serwis plażowy dla Gości (leżaki i parasole)
Sport i rekreacja
6 basenów, leżaki przy basenie, taras słoneczny, wielofunkcyjne boisko, animacje w ciągu dnia i wieczorami dla dzieci i dorosłych, kort tenisowy, sala gier, bilard, centrum Spa, plac zabaw dla dzieci
Dla dzieci
Brodzik, zjeżdżalnie w brodziku, miniklub, plac zabaw, łóżeczko, wysokie krzesełka oraz podgrzewacze do butelek w restauracji
SPA & Wellness
W hotelu znajduje się centrum SPA; masaże, sauna, łaźnia turecka
Przebywaliśmy z żoną i dwojgiem znajomych od 8 do 15 sierpnia 2020.W czasie obecnym wyjazd do tego jak i większości hoteli jest pozbawiony sensu!!!W kurorcie większość restauracji,barów zamknięte.Program animacji okrojony do 20%. Pomiędzy ofertą zakupu urlopu w Polsce a tym co otrzymaliśmy na miejscu to jakieś 30% Nie ten czas w erze korona wirusa .Najgorsze jest to że oferta dla potencjalnych urlopowiczów nie informuje o jakichkolwiek zmianach które są w hotelu co uważam za jawne złodziejstwo.
Dobre bungalowy z tarasem,duże lobby
Jedzenia dużo ale totalnie monotonne.
W tym terminie (10-17 X )najlepszy wybór to Lanzarote (pogoda). Niesamowite widoki jeżeli się wybierzemy do Timanfaya. Wszędzie czysto i bezpiecznie. Pokoje w komforcie wystarczającym i adekwatnym do ceny. Polecam.
Nie natarczywa obsługa, czystość, spokój, wspaniałe wyżywienie i kompletne All Inclusive, w moim przypadku świetna obsługa rezydenta i pilotów. Czyste baseny.
Do plaży Flamingo 15-20 minut piechotą. Do plaży Dorado autokarem tylko 5 minut ale mało kursów.
Witam właśnie wróciliśmy z tego hotelu . Ładne Lobby i baseny i nic po za tym . Mieliśmy wykupiony All ale miedzy posiłkami mogliśmy tylko zjeść bułkę z serem albo z wędlina . Jedzienie monotonia, jajecznica podawna na słodko typowo pod angielskich turystów. Nie polecam wybierać się tam z Itaką gdyż wycieczki które wykupiliśmy okazały się klapą. Zwiedzanie Fuerteventura porazka spedzilismy 10 godzin w autokarze i przejechalismy na koniec wyspy zeby zjesc jedyny DObry obiad w calym naszym pobycie. Przewodniczka nie potrafiąca opowiadać, mówiąca na wycieczce jak to ona dzieci rodziła. MASAKRA . Nie będę czarować w restauracji biegały karaluchy jak i w pokojach. Jesteśmy rozczarowani dlatego złożyliśmy reklamację.
Piękne Lobby i baseny, Dużo jedzenia ale szczególnie pod Angielskich turystów. Animatorzy tacy sobie nie wiele się działo . MONotonia
Pokoje: niby apartament 2 pomieszczenia i łazienka ale remontowana chyba z 15 lat temu
W hotelu ( we wrześniu 2015 roku był to jeszcze Hotel THB Corbeta Lanzarote ) byliśmy dwa tygodnie... W sumie wszystko opisałam w wadach i zaletach. Ale pobyt wspominam miło, a gdyby cały hotel miał jeszcze klimę w pokojach i restauracji, to byłoby wręcz bosko. Bo i ile w pokoju można sobie było jakoś radzić, o tyle kiedy się przychodziło na posiłki, człowiek czuł się jak w saunie parowej... Nie wiem, jak teraz, ale dziwię się, że na takie umiejscowienie hotel nie ma stolików restauracyjnych na zewnątrz, kiedyś w innym miejscu było to tak rozwiązane, że była restauracja w budynku+ ogródek ze stolikami, i każdy mógł sobie zjeść gdzie chciał ..) Domki na terenie hotelu przytulne i jednocześnie przestronne. Duży plus za codzienne sprzątanie i wymianę ręczników.Pobyt oceniam jako bardzo udany, po wypożyczeniu autka zwiedziliśmy całą Lanzarote , tak odmienną wulkanicznym krajobrazem od innych wakacyjnych miejsc.
-położony w spokojnym miejscu,do centrum można sobie zrobić miły spacer wybrzeżem lub przez miasto, wolnym krokiem max25-30 minut - duża ilość basenów i leżaków - bardzo uczynni i mili barmani i obsługa kelnerska - codzienne sprzątanie pokoi - możliwość zawsze zjedzenia czegoś i wypicia (chociaż posiłki godzinowo niewiele oddalone, ale jeśli na przykład jechaliśmy na wycieczkę, w barze przy basenie były gotowe kanapki, które potraktowaliśmy jako lunch box... - bardzo mili i kontaktowi animatorzy - pysznie przyrządzane drinki i przepyszne czerwone wino...
-brak klimatyzacji w pokojach - monotonne ,mało urozmaicone posiłki - brak klimatyzacji w restauracji, co było koszmarem, bo niedojże full osób w jednym miejscu, gorące posiłki, to jeszcze pot się lał z człowieka z gorąca, wobec czego nie można zbyt długo było się delektować jedzeniem, tylko czym prędzej zjeść i wyjść na powietrze.... - przy śniadaniu mała ilość ekspresów do kawy, czasami trzeba było stać w kolejce po kawę...
Po pierwsze nie polecam biura Avanti w Sanoku. Obsługa na poziomie zerowym bezczelna i niesumienny. Po drugie Hotel Thb Corbeta sprzatanie owszem codziennie ,ale ręczniki zmieniane są tylko kiedy lezą na ziemi jeśli zostawione są na wieszaku mogą gnić 4 dni. W ciagu 14-dniowego pobytu 1 zmiana pościeli. Mrowisko karaluchy w każdy pokoju. Obsługa bezczelna. Problem z alkoholem, którego nie ma przez kilka dni. nie polecam
Brak
niezliczenie wieke