Chcesz wyjechać do tego hotelu? Sprawdź oferty!
Wyposażenie
Do dyspozycji gości jest lobby oraz recepcja. Na poszczególne piętra można się bezproblemowo dostać za pomocą windy bądź schodami. Na miejscu znajduje się przechowalnia bagażu, sejf, kantor wymiany walut i bankomat. Wi-Fi w pomieszczeniach ogólnodostępnych (bezpłatnie) zapewnia stały dostęp do sieci. Pomocą w rezerwacji wycieczek służy Państwu nasz tour-desk. W artykuły codziennego użytku możecie Państwo zaopatrzyć się w supermarkecie. W obrębie ośrodka apartamentowego znajduje się malowniczy ogród i plac zabaw. Na terenie kompleksu znajduje się również pokój zabaw dla dzieci. Goście przybywający własnym autem skorzystać mogą z parkingu. Do pozostałych świadczonych usług należą babysitting, opieka nad dziećmi, transfer hotelowy i pralnia. Istnieje możliwość skorzystania z transportu wahadłowego.
Oferta sportowo-rozrywkowa
Na terenie obiektu znajduje się basen otwarty oraz brodzik dla dzieci. Do dyspozycji gości jest również taras, leżaki oraz parasole przeciwsłoneczne. Na miejscu znajduje się bar z przekąskami. Urozmaicony pobyt zapewnią Państwu nasze pozostałe propozycje jak golf, bilard i zabiegi masażu. Zespół animatorów kompleksu zadba o program rozrywkowy dla małych i dużych gości.
Hotel check-in / check-out
Proszę zwrócić uwagę, że zgodnie z międzynarodowym standardem dobra hotelowa:
- zaczyna się meldunkiem - od ok. godziny 14:00- 15:00 w dniu przyjazdu
- kończy się po wymeldowaniu - do ok. godziny 11:00 - 12:00 w dniu wyjazdu
Godziny te mogą nieznacznie różnić się w zależności od kraju i hotelu.
Dostęp do wszelkich wykupionych usług hotelowych, w tym posiłków i napojów, jest możliwy tylko w godzinach meldunku w hotelu.
W przypadku opcji half board, full board i all inclusive pierwszym dostępnym posiłkiem po godzinie meldunku jest zazwyczaj lunch (wydawany w godzinach urzędowania restauracji hotelowej), w przypadku pobytu ze śniadaniem, jest ono serwowane następnego dnia rano.
Część hoteli oferuje odpłatną możliwość wcześniejszego meldunku i późniejszego wymeldowania. Potrzebę taką należy zgłosić bezpośrednio na recepcji w dniu przyjazdu, a jej realizacja zależna jest od dostępności pokoi w hotelu, w danym dniu.