W wybranej destynacji mamy wiele świetnych hoteli. Wybierz, kiedy chcesz jechać i sprawdź nasze propozycje.
Opis kontrahenta
Kompleks apartamentów położony jest w cichej dzielnicy biznesowej miasta, zaledwie jedną ulicę od głównej drogi łączącej Cala d Or z Cala Ferrera. W promieniu 500m od hotelu znajduje się plaża, część restauracji (El Patio), bary i centrum Cala d 0r. Warto odwiedzić Cala Mondragó z parkami (około 6km), Castell Santueri (11km od hotelu), Monasterio Consolacio (11km), Monasterio San Salvador (około 20km od hotelu) i słynna plaża Es Trenc (około 25km). Lotnisko Palma de Mallorca oddalone jest od hotelu o 60km. Wszystkie apartamenty posiadają sypialnię z 2 pojedynczymi łóżkami, toaletką i 2 krzesłami, salon z rozkładaną sofą, 2 fotele, stół i 4 krzesła, łazienkę oraz aneks kuchenny z 2 palnikami elektrycznymi i zestawem do parzenia kawy i herbaty udogodnienia. Dalsze oferty to sejf, szafy wnękowe, centralne ogrzewanie oraz balkon lub taras. W ogrodach o powierzchni około 1100m znajduje się basen o powierzchni 55m, wokół którego ustawiono gotowe do użytku leżaki i parasole. Te ostatnie są również dostępne do użytku na plaży (za opłatą). W Vall d Or, które leży około 6km od hotelu, znajduje się pole golfowe. Apartamenty są częścią grupy Gavimar; stąd goście mogą korzystać z programu rozrywkowego, barów, restauracji i udogodnień kompleksu Hotel Cala Ferrara i Cala Gran Costa Sur.
Usługa All Inclusive w kompleksie Ariel Chico.
1-gwiazdkowe apartamenty. Nie ma odbioru. Klucze pozostawia się w kopercie w skrzynce pocztowej przy wejściu do apartamentów.
Hotele regulacje i zmiany po covid 19
W następstwie pandemii hotele wdrażają regulacje sanitarne mające na celu zapewnienie Klientom bezpiecznego wypoczynku. W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z wymogami. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym. Obiekty działają zgodnie z wytycznymi władz danego kraju obowiązującymi w związku z przeciwdziałaniem epidemii COVID-19. Wszelkie zmiany wynikają z wdrażania przepisów sanitarnych, do których stosowania zobowiązane są hotele oraz turyści. Obowiązek dostosowania się do reżimu sanitarnego nie uprawnia Klienta do możliwości żądania odszkodowania.
Prosimy każdorazowo o zapoznawanie się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: . W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: .
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
Światowa Organizacja Zdrowia uznała epidemię wywołaną wirusem SARS-CoV-2 za pandemię. Podejmując decyzję o wyjeździe należy liczyć się z ograniczeniami w ruchu lotniczym, w przypadku uzasadnionych podejrzeń wystąpienia SARS-CoV-2 z koniecznością pobytu w wyznaczonym przez władze kraju obiekcie lub szpitalu, z trudnościami w powrocie do kraju, obowiązkiem poddania się kwarantannie lub samoizolacji, a także przeprowadzenia dodatkowych badań lekarskich na zlecenie władz miejscowych.
Ważne: Kienci zobowiązani są do zapoznania się z akutalnymi zasadami i ograniczeniami na: