Chcesz wyjechać do tego hotelu? Sprawdź oferty!
Wyposażenie:
Hotel apartamentowy wzniesiony został w roku 1985. Serdecznie zapraszamy naszych gości do łącznie 139 pokoi. Na poszczególne piętra można się bezproblemowo dostać za pomocą windy bądź schodami. Na miejscu znajduje się szatnia, przechowalnia bagażu, sejf i kantor wymiany walut. Wi-Fi w pomieszczeniach ogólnodostępnych zapewnia stały dostęp do sieci. Pomocą w rezerwacji wycieczek służy Państwu nasz tour-desk. Na urozmaiconą ofertę gastronomiczną składają się restauracja, jadalnia, kawiarnia, bar i pub. W artykuły codziennego użytku możecie Państwo zaopatrzyć się w supermarkecie. Dzieci mogą bawić się do woli na placu zabaw. Na terenie obiektu znajduje się również sala telewizyjna. Goście przybywający własnym autem skorzystać mogą z parkingu (bezpłatnie). Rowery będą bezpieczne w naszej przechowalni. Do pozostałych świadczonych usług należą wielojęzyczny personel, opieka nad dziećmi, wypożyczalnia samochodów, opieka medyczna i pralnia. Podróżnych preferujących zapoznanie się z okolicą w sposób aktywny ucieszy z pewnością możliwość wypożyczenia rowerów.
Oferta sportowo-rozrywkowa:
Zarówno hotel jak i firmy zewnętrzne dokładają starań do zapewnienia odpowiedniej oprawy sportowej oraz organizacji Państwa czasu wolnego. Na terenie hotelu apartamentowego znajduje się basen otwarty oraz brodzik dla dzieci. Zjeżdżalnia wodna dostarczy mnóstwa wrażeń zarówno młodszym jak i starszym gościom. Do dyspozycji gości jest również taras, leżaki oraz parasole przeciwsłoneczne. Na miejscu dostępny jest ponadto bar z przekąskami. Urozmaicony pobyt zapewnią Państwu nasze pozostałe propozycje jak tenis stołowy i solarium. Doskonałą formą relaksu i urozmaiceniem czasu wolnego będzie program animacyjny, dyskoteka i miniklub.
Hotel check-in / check-out:
Proszę zwrócić uwagę, że zgodnie z międzynarodowym standardem dobra hotelowa:
- zaczyna się meldunkiem - od ok. godziny 14:00- 15:00 w dniu przyjazdu
- kończy się po wymeldowaniu - do ok. godziny 11:00 - 12:00 w dniu wyjazdu
Godziny te mogą nieznacznie różnić się w zależności od kraju i hotelu.
Dostęp do wszelkich wykupionych usług hotelowych, w tym posiłków i napojów, jest możliwy tylko w godzinach meldunku w hotelu.
W przypadku opcji half board, full board i all inclusive pierwszym dostępnym posiłkiem po godzinie meldunku jest zazwyczaj lunch (wydawany w godzinach urzędowania restauracji hotelowej), w przypadku pobytu ze śniadaniem, jest ono serwowane następnego dnia rano.
Część hoteli oferuje odpłatną możliwość wcześniejszego meldunku i późniejszego wymeldowania. Potrzebę taką należy zgłosić bezpośrednio na recepcji w dniu przyjazdu, a jej realizacja zależna jest od dostępności pokoi w hotelu, w danym dniu.