Chcesz wyjechać do tego hotelu? Sprawdź oferty!
Wyposażenie
Hotel apartamentowy zbudowany został w roku 1973. Serdecznie zapraszamy naszych gości do łącznie 92 pokoi. W obiekcie do dyspozycji gości jest czynna 24 godziny na dobę recepcja oraz 24-godzinny check-out-service. Poszczególne piętra osiągalne są za pomocą windy bądź też schodami. W skład wyposażenia wchodzą szatnia, przechowalnia bagażu, sejf, kawiarnia, bar, opieka medyczna i pobudka na życzenie. Wi-Fi w pomieszczeniach ogólnodostępnych (bezpłatnie) zapewnia stały dostęp do sieci. Pomocą w rezerwacji wycieczek służy Państwu nasz tour-desk. Udane zakupy zrealizujecie Państwo w supermarkecie oraz w pozostałych placówkach handlowych. W obrębie obiektu znajduje się ogród. Auto pozostawić można w garażu oraz na parkingu. Rowery będą bezpieczne w naszej przechowalni. Podróżnych preferujących zapoznanie się z okolicą w sposób aktywny ucieszy z pewnością możliwość wypożyczenia rowerów.
Oferta sportowo-rozrywkowa
Hotel apartamentowy posiada basen i basen otwarty. Do dyspozycji gości jest również taras, leżaki oraz parasole przeciwsłoneczne. W czasie wolnym poza rowerem / rowerem górskim, bilardem i solarium zapraszamy również do skorzystania z nurkowania (za dodatkową opłatą). Oprawę rozrywkową zapewnia night-club.
Hotel check-in / check-out
Proszę zwrócić uwagę, że zgodnie z międzynarodowym standardem dobra hotelowa:
- zaczyna się meldunkiem - od ok. godziny 14:00- 15:00 w dniu przyjazdu
- kończy się po wymeldowaniu - do ok. godziny 11:00 - 12:00 w dniu wyjazdu
Godziny te mogą nieznacznie różnić się w zależności od kraju i hotelu.
Dostęp do wszelkich wykupionych usług hotelowych, w tym posiłków i napojów, jest możliwy tylko w godzinach meldunku w hotelu.
W przypadku opcji half board, full board i all inclusive pierwszym dostępnym posiłkiem po godzinie meldunku jest zazwyczaj lunch (wydawany w godzinach urzędowania restauracji hotelowej), w przypadku pobytu ze śniadaniem, jest ono serwowane następnego dnia rano.
Część hoteli oferuje odpłatną możliwość wcześniejszego meldunku i późniejszego wymeldowania. Potrzebę taką należy zgłosić bezpośrednio na recepcji w dniu przyjazdu, a jej realizacja zależna jest od dostępności pokoi w hotelu, w danym dniu.