Chcesz wyjechać do tego hotelu? Sprawdź oferty!
Położenie - athens city hotel:
Hotel położony jest bardzo blisko centrum Aten. Ze względu na lokalizację bezpośrednio do centrum dostaniemy się dzięki autobusom i trolejbusom. Najbliższa stacja metra znajduje się 800metrów od hotelu Athens City. Liczne sklepy i punkty usługowe - od supermarketów po wypożyczalnie samochodów - znajdują się w pobliżu hotelu, w pobliżu znajduje się także kilka atrakcji, takich jak: Narodowe Muzeum Archeologiczne oddalone jest o około 2km, a Akropol o około 3km. Odległość od lotniska Eleftherios Venizelos wynosi około 25km.
Wyposażenie:
Hotel zbudowany został w roku 1983. Serdecznie zapraszamy naszych gości do łącznie 40 pokoi. Do dyspozycji gości jest lobby oraz recepcja. Na większość pięter można dostać się za pomocą windy. Na miejscu znajduje się przechowalnia bagażu, sejf i bankomat. W pomieszczeniach ogólnodostępnych skorzystać można z Wi-Fi. Pomocą w rezerwacji wycieczek służy Państwu nasz tour-desk. Na urozmaiconą ofertę gastronomiczną składają się kawiarnia i bar. W artykuły codziennego użytku możecie Państwo zaopatrzyć się w supermarkecie. Do Państwa dyspozycji jest również kiosk z prasą i sala telewizyjna. Auto pozostawić można w garażu (odpłatnie) oraz na parkingu. Rowery będą bezpieczne w naszej przechowalni. Do pozostałych świadczonych usług należą 24-godzinna ochrona, wypożyczalnia samochodów, transfer hotelowy i serwis pokojowy. Istnieje możliwość skorzystania z transportu wahadłowego płatny. Wsparciem w sferze biznesowej jest faks.
Oferta sportowo-rozrywkowa:
Zapraszamy do skorzystania z naszej oferty sportowo-rekreacyjnej. Urozmaicony pobyt zapewnią Państwu nasze pozostałe propozycje jak rower / rower górski i spa.
Hotel check-in / check-out:
Proszę zwrócić uwagę, że zgodnie z międzynarodowym standardem dobra hotelowa:
- zaczyna się meldunkiem - od ok. godziny 14:00- 15:00 w dniu przyjazdu
- kończy się po wymeldowaniu - do ok. godziny 11:00 - 12:00 w dniu wyjazdu
Godziny te mogą nieznacznie różnić się w zależności od kraju i hotelu.
Dostęp do wszelkich wykupionych usług hotelowych, w tym posiłków i napojów, jest możliwy tylko w godzinach meldunku w hotelu.
W przypadku opcji half board, full board i all inclusive pierwszym dostępnym posiłkiem po godzinie meldunku jest zazwyczaj lunch (wydawany w godzinach urzędowania restauracji hotelowej), w przypadku pobytu ze śniadaniem, jest ono serwowane następnego dnia rano.
Część hoteli oferuje odpłatną możliwość wcześniejszego meldunku i późniejszego wymeldowania. Potrzebę taką należy zgłosić bezpośrednio na recepcji w dniu przyjazdu, a jej realizacja zależna jest od dostępności pokoi w hotelu, w danym dniu.