Chcesz wyjechać do tego hotelu? Sprawdź oferty!
Położenie - art hotel ateny:
Art Hotel Athens znajduje się w pobliżu Teatru Państwowego, Placu Omonia, Muzeum Archeologicznego i Akropolu. Pobliska stacja metra zapewnia szybki i łatwy dostęp do wszystkich słynnych zabytków i atrakcji. Hotel otoczony jest restauracjami, barami, kawiarniami, ulicami handlowymi i lokalami rozrywkowymi, a także dzielnicami biznesowymi i handlowymi. Międzynarodowe lotnisko w Atenach znajduje się około 35km od hotelu.
Wyposażenie:
Goście zakwaterowani są w 30 pokojach. Budynek dysponuje windą, za pomocą której można dostać się na niemal wszystkie piętra. Na miejscu znajduje się szatnia, przechowalnia bagażu, sejf i kantor wymiany walut. Wi-Fi w pomieszczeniach ogólnodostępnych (bezpłatnie) zapewnia stały dostęp do sieci. Pomocą w rezerwacji wycieczek służy Państwu nasz tour-desk. Do oferty gastronomicznej hotelu należy restauracja, jadalnia, kawiarnia i bar. Dostępna jest baza handlowa w postaci sklepów. Dla gości przybywających własnym autem udostępnione są miejsca parkingowe (odpłatnie). Do pozostałych świadczonych usług należą wielojęzyczny personel, wypożyczalnia samochodów, serwis pokojowy i pralnia. Istnieje możliwość skorzystania z pomieszczeń konferencyjnych wraz z faksem, projektorem i fotokopiarką. Większe imprezy mogą być zorganizowane z pomocą obsługi kongresowej.
Oferta sportowo-rozrywkowa:
Zapraszamy do skorzystania z naszej oferty sportowo-rekreacyjnej. Obiekt posiada basen i basen otwarty. Taras doskonale nadaje się na chwilę wytchnienia. Urozmaicony pobyt zapewnią Państwu nasze pozostałe propozycje jak studio fitness i spa.
Hotel check-in / check-out:
Proszę zwrócić uwagę, że zgodnie z międzynarodowym standardem dobra hotelowa:
- zaczyna się meldunkiem - od ok. godziny 14:00- 15:00 w dniu przyjazdu
- kończy się po wymeldowaniu - do ok. godziny 11:00 - 12:00 w dniu wyjazdu
Godziny te mogą nieznacznie różnić się w zależności od kraju i hotelu.
Dostęp do wszelkich wykupionych usług hotelowych, w tym posiłków i napojów, jest możliwy tylko w godzinach meldunku w hotelu.
W przypadku opcji half board, full board i all inclusive pierwszym dostępnym posiłkiem po godzinie meldunku jest zazwyczaj lunch (wydawany w godzinach urzędowania restauracji hotelowej), w przypadku pobytu ze śniadaniem, jest ono serwowane następnego dnia rano.
Część hoteli oferuje odpłatną możliwość wcześniejszego meldunku i późniejszego wymeldowania. Potrzebę taką należy zgłosić bezpośrednio na recepcji w dniu przyjazdu, a jej realizacja zależna jest od dostępności pokoi w hotelu, w danym dniu.