Chcesz wyjechać do tego hotelu? Sprawdź oferty!
Położenie - hotel citadines la defense:
Ten hotel apartamentowy położony jest w dzielnicy biznesowej, w pobliżu Pól Elizejskich. Metro jest łatwo dostępne (przystanek Esplanade de la Défense) i RER A nie jest daleko. Oba główne lotniska Charles de Gaulle oraz Orly, oddalone są o około 30km od hotelu.
Wyposażenie:
Hotel apartamentowy zbudowany został w roku 1984. Hotel oferuje 234 pokoje. Do dyspozycji gości jest lobby wraz z recepcją z check-out-service. Na większość pięter można dostać się za pomocą windy. Na miejscu znajduje się szatnia, przechowalnia bagażu i sejf. Wi-Fi umożliwia dostęp do internetu również w pomieszczeniach ogólnodostępnych. Pomocą w rezerwacji wycieczek służy Państwu nasz tour-desk. Obiekt dysponuje szeregiem udogodnień dla niepełnosprawnych. Na urozmaiconą ofertę gastronomiczną składają się restauracja i sala śniadaniowa. Dostępna jest baza handlowa w postaci sklepów. Na terenie hotelu apartamentowego znajduje się również kiosk z prasą. Auto pozostawić można w garażu oraz na parkingu (odpłatnie). Do pozostałych oferowanych na miejscu usług należą: wielojęzyczny personel, babysitting, wypożyczalnia samochodów, opieka medyczna, serwis pokojowy i pralnia. W kwestiach biznesowych pomocą i radą służy Państwu nasze dysponujące faksem Buisness Center.
Hotel check-in / check-out:
Proszę zwrócić uwagę, że zgodnie z międzynarodowym standardem dobra hotelowa:
- zaczyna się meldunkiem - od ok. godziny 14:00- 15:00 w dniu przyjazdu
- kończy się po wymeldowaniu - do ok. godziny 11:00 - 12:00 w dniu wyjazdu
Godziny te mogą nieznacznie różnić się w zależności od kraju i hotelu.
Dostęp do wszelkich wykupionych usług hotelowych, w tym posiłków i napojów, jest możliwy tylko w godzinach meldunku w hotelu.
W przypadku opcji half board, full board i all inclusive pierwszym dostępnym posiłkiem po godzinie meldunku jest zazwyczaj lunch (wydawany w godzinach urzędowania restauracji hotelowej), w przypadku pobytu ze śniadaniem, jest ono serwowane następnego dnia rano.
Część hoteli oferuje odpłatną możliwość wcześniejszego meldunku i późniejszego wymeldowania. Potrzebę taką należy zgłosić bezpośrednio na recepcji w dniu przyjazdu, a jej realizacja zależna jest od dostępności pokoi w hotelu, w danym dniu.