2948 opinii
Chcesz wyjechać do tego hotelu? Sprawdź oferty!
Doskonały, pięciogwiazdkowy hotel renomowanej sieci, położony blisko malowniczego El Quseir. Hotel jest znany z najwyższej jakości usług, pięknie zagospodarowanej przestrzeni oraz szerokiej oferty zarówno dla dorosłych, jak i dzieci. To idealny wybór dla rodzin poszukujących komfortowego i relaksującego miejsca na wakacje.
Położenie
Usytuowany jest niedaleko centrum El Quseir.
- 5 km od centrum El Quseir
- 70 km od lotniska w Marsa Alam
- 140 km od lotniska w Hurghadzie
Plaża
Bezpośrednio przy hotelu znajduje się hotelowa, piaszczysto-żwirkowa plaża o długości około 800 m, z łagodnym, miejscami kamienistym zejściem do morza. Zaleca się korzystanie z obuwia ochronnego. Goście mają do dyspozycji pomost oraz bezpłatne leżaki i parasole.
Dla dzieci
Dzieci mogą skorzystać z brodzika, miniklub, placu zabaw oraz animacji dedykowanych najmłodszym Gościom.
Baseny
2 baseny zewnętrzne, w tym wyjątkowy basen typu infinity, przy których znajdują się bezpłatne leżaki, parasole i ręczniki.
Atrakcje
Bogata oferta sportowa obejmuje siatkówkę plażową, bilard, tenis ziemny i stołowy. Goście mogą również skorzystać z centrum nurkowego, a za dodatkową opłatą dostępne są atrakcje takie jak sporty wodne.
Spa & Wellness
Centrum wellness oferuje bogaty wybór usług spa, w tym saunę, jacuzzi, łaźnię parową oraz różnorodne masaże.
Informacje dodatkowe
Bezpłatny dostęp do internetu Wi-Fi w miejscach ogólnodostępnych. Niektóre udogodnienia i atrakcje mogą wiązać się z dodatkowymi opłatami, być dostępne w ograniczonych godzinach lub sezonowo. Zapoznaj się ze szczegółowymi informacjami dot. wyjazdu zawartymi w opisie oferty.
Ostatni bar zamykają o 23 (czyli o polskiej 22). Nie chcę się opić jak Rosjanin, ale posiedzieć ze znajomymi przy drinku choć do 24. Jest czysto, obsługa się stara, karmią prawie tak dobrze jak w Turcji. Najwiekszą zaleta jest prywatna rafa koralowa 3 metry od brzegu - nurkuje się niczym w akwarium z egzotycznymi rybami a i duże żółwie przypływają - o murenie nie wspomnę. jest tez podgrzewany basen dla zmarzluchów choć w styczniu Morze Czerwone ciepłe ja Adriatyk w lipcu.
Rafa Koralowa, obsługa, podgrzewany basen
Bar zamykają o 23 a w sąsiednich hotelach o 2 w nocy.
Serdecznie polecamy hotel jeżeli chcemy na prawdę odpocząć i sie wyciszyć. Hotel mniejszy ale bardzo klimatyczny. Bardzo duże pokoje oraz piękne widoki. Szeroka plaża z piękna rafą. Każdy ma swój wygodny leżak i parasol. Długi pomost do snurkowania niestety nie mogliśmy skorzystać z powodu remontu. Niestety również nie był czynny bar na plaży. Wyżywienie bardzo dobre.
Widoki, plaża, rafa koralowa, duże pokoje, obsługa
Nieczynny pomost (w trakcie remonentu), niedziałający bar na plaży, średniej jakości drinki
Pobyt w hotelu uważam za udany, piękne widoki na morze. Rafa koralowa blisko brzegu, dużo kolorowych rybek. Obsługa hotelowa uczynna. Organizacja w hotelu na duży , fajne wieczorne animację, urozmaicone jedzenie, każdego dnia inna kuchnia świata. Polecam.
Hotel w pięknym, orientalnym stylu. Bardzo urozmaicone i smaczne posiłki, piękna plaża , niestety wejście do morza skaliste, bardzo uczynna obsługa hotelowa. Możliwość wyciskania świeżego soku z pomarańczy podczas śniadań. Wieczorne animacje na plus.
Niski standard pokoi , bardzo częste propozycje ofert na plaży. Wejście do morza od plaży skaliste/rafy. All Inclusive tylko do godziny 23.
Uwaga! Drastyczne! Wykupilismy z narzeczoną 14 dni z opcją halfboard w Radisson Blu El Quesir. Na miejscu hotel odmówił nam podawania wody w jakiejkolwiek postaci(tym bardziej do posiłku)! Nie dostarczał nawet półlitrowych butelek z woda do pokoju! Cała woda płatna,najtańsza mała buteleczka po przeliczeniu 15 pln!!! Na środku Sahary. Rezydent Bestreisen/Flashtours po kłótni stwierdził że taka jest umowa i nic mu do tego.A w umowie nie było ani słowa że halfboard nie ma napojów. Dopiero po interwencji w biurze polskim,za opłata 35$ zostalitransferowani do innego hotelu. Zdecydowanie odradzam hotel, w porównaniu do 3 corners w którym jesteśmy teraz było depresyjnie,mało ludzi i daleko do jakichkolwiek sklepów... Więc byliśmy zdani tylko i wyłącznie na hotel. A co jakbyśmy nie mieli odlozonej kasy?
Pan od customer relations
Half board!!!
Tripadvisor