10135 opinii
Chcesz wyjechać do tego hotelu? Sprawdź oferty!
Luksusowy pięciogwiazdkowy resort, położony bezpośrednio przy białej piaszczystej plaży Bávaro. Hotel oferuje 346 komfortowo urządzonych pokoi i apartamentów. Goście mogą korzystać z szerokiego wyboru restauracji oferujących kuchnię międzynarodową i inne, oraz licznych barów.
Położenie
Hotel znajduje się bezpośrednio przy plaży Playa Bávaro w dzielnicy Bavaro, w malowniczym rejonie Punta Cana.
- 25 km od lotniska w Punta Cana
- 95 km od lotniska w La Romana
Plaża
Przy pięknej, piaszczystej plaży Playa Bávaro, wyróżnionej certyfikatem Błękitnej Flagi. Goście mają dostęp do bezpłatnych leżaków i parasoli oraz mogą korzystać z baru plażowego.
Dla dzieci
Dla najmłodszych przygotowano plac zabaw oraz Kids Club dla dzieci w wieku 4-12 lat. W restauracjach oferowane są specjalne menu dla dzieci i wysokie krzesełka. Dostępna jest usługa opieki nad dziećmi za dodatkową opłatą.
Baseny
Goście mają do dyspozycji 2 duże zewnętrzne baseny, w tym basen dla dzieci oraz baseny w strefie spa. Leżaki i parasole są dostępne bezpłatnie.
Atrakcje
Bogate zaplecze rekreacyjne, w tym fitness, siatkówka plażowa, tenis stołowy oraz programy animacyjne. Dostępne są także sporty wodne, takie jak windsurfing. Wieczorami organizowane są występy artystyczne i dyskoteki.
Spa & Wellness
W centrum spa Goście mogą skorzystać z jacuzzi, sauny i różnorodnych masaży oraz zabiegów kosmetycznych (za dodatkową opłatą).
Informacje dodatkowe
Hotel zapewnia bezpłatny internet Wi-Fi w całym obiekcie oraz oferuje usługi fryzjerskie, pralnię, sklepy, parking i kantor wymiany walut. Obsługa hotelu mówi po angielsku, niemiecku, francusku i hiszpańsku. Niektóre udogodnienia i atrakcje mogą wiązać się z dodatkowymi opłatami, być dostępne w ograniczonych godzinach lub sezonowo. Zapoznaj się ze szczegółowymi informacjami dot. wyjazdu zawartymi w opisie oferty.
Pokoje nieco w starszym stanie, codziennie sprzątane, ale spodziewałam się wyższego standardu . Jedzenie przepyszne.
Brak miejsc na leżakach przy plaży , nagminne zajmowanie leżaków na plaży, jak i przy basenach .
Hotel super położony miła obsługa, na pewno nie jest to hotel *****. Czystość pozostawia wiele do życzenia. Pobyt uważam za udany.
Połozenie, piękny ogród.
Czystość, zapach w pokojach.
Okolica hotelu przepiękna. Sam budynek gdzie były pokoje myślę, że można porównać do Hotelu w Bułgarii miernej klasy. Ze względu na warunki klimatyczne ogromna wilgotność wszędzie to można zrozumieć. Jak zobaczyłam pokój to się przeraziłam. Balkon zamykany na metalowy jakby gwóźdź, kratka tarasowa porwana, pod prysznicem działała tylko deszczownica reszta nie bo totalnie przełącznik zakamieniony. Generalnie pokój wyglądał nieco lepiej niż nasze domy wczasowe za komuny. Na szczęście widok na Morze Karaibskie nieco załagodził sytuację.
Naszym zdaniem jedyną i najważniejszą zaletą jest położenie przy przepięknej plaży. Otoczenie mega, nie można się do niczego przyczepić.
Pokoje podstawowe bez szału. Nawet nie chodzi o jakikolwiek zachwyt bo to tylko miejsce noclegu ale wypadałoby żeby wszystko działało. Podarte ręczniki na basenach. Posiłki bez szału. Zostaliśmy też zaproszeni przez pracownika hotelu na śniadanie biznesowe gdzie po 2 h zaproponowano nam w kwocie minimalnej 27 tys dolarów zostać członkami Iberostar Membrrs. Takie łowy miały miejsce każdego dnia. Oczywiście nie uprzedzono nas o co chodzi ale w odpowiednim momencie zorganizowaliśmy się - naciąganie
Gdyby nie dość monotonne jedzenie, powiedziałbym że same plusy.
Piękna plaża regularnie oczyszczana z glonów, super drinki.
Dość monotonne jedzenie.
To był mój pierwszy wyjazd na Karaiby, trzeci do sieci Iberostar i nie zawiodłam się, mały Raj na ziemi, pobyt uważam za udany, przepiękna plaża, piasek ,nie trzeba było zajmować wczesna porą, zawsze można było znaleźć miejsce, przy basenach również nie było tłoczno, wszyscy uśmiechnięci i roztańczeni, muzyka na żywo codziennie mi to odpowiadało, wspaniałe wycieczki na wyspę Saona, powiem krótko podróżuje od 13 lat ale ten wyjazd wspominam najlepiej.
restauracje na powietrzu, dobre jedzenie, czystość wokół hotelu, spadające kokosy, które obsługa udostępnia turystom, duże pokoje
nieprzyjemny zapach z kanalizacji w pokoju
Tripadvisor