Chcesz wyjechać do tego hotelu? Sprawdź oferty!
Położenie - city centre hotel prag:
Hotel City Centre wita na Placu Republiki w Pradze, ok. 5minut spacerem (ok. 200m) od Starego Miasta. W pobliżu znajdują się restauracje i liczne sklepy. Dworzec kolejowy i Plac Wacława oddalone są o ok. 1km. Lotnisko w Pradze (PRG) oddalone jest o ok. 15km.
Wyposażenie:
Goście zakwaterowani są w 89 pokojach. Do dyspozycji gości jest lobby wraz z recepcją z check-out-service. Poszczególne piętra hotelu osiągalne są za pomocą windy. Na miejscu znajduje się przechowalnia bagażu, sejf, kantor wymiany walut i bankomat. W pomieszczeniach ogólnodostępnych skorzystać można z Wi-Fi. Pomocą w rezerwacji wycieczek służy Państwu nasz tour-desk. Obiekt dysponuje szeregiem udogodnień dla niepełnosprawnych. Na urozmaiconą ofertę gastronomiczną składają się restauracja, jadalnia, sala śniadaniowa i bar. W sklepie z pamiątkami nabyć można drobiazgi upamiętniające pobyt. Na terenie obiektu znajduje się również kiosk z prasą. Auto pozostawić można w garażu oraz na parkingu. Do pozostałych oferowanych na miejscu usług należą: wielojęzyczny personel i wypożyczalnia samochodów. Wsparciem w sferze biznesowej jest faks.
Oferta sportowo-rozrywkowa:
Oprawę rozrywkową zapewnia kasyno.
Hotel check-in / check-out:
Proszę zwrócić uwagę, że zgodnie z międzynarodowym standardem dobra hotelowa:
- zaczyna się meldunkiem - od ok. godziny 14:00- 15:00 w dniu przyjazdu
- kończy się po wymeldowaniu - do ok. godziny 11:00 - 12:00 w dniu wyjazdu
Godziny te mogą nieznacznie różnić się w zależności od kraju i hotelu.
Dostęp do wszelkich wykupionych usług hotelowych, w tym posiłków i napojów, jest możliwy tylko w godzinach meldunku w hotelu.
W przypadku opcji half board, full board i all inclusive pierwszym dostępnym posiłkiem po godzinie meldunku jest zazwyczaj lunch (wydawany w godzinach urzędowania restauracji hotelowej), w przypadku pobytu ze śniadaniem, jest ono serwowane następnego dnia rano.
Część hoteli oferuje odpłatną możliwość wcześniejszego meldunku i późniejszego wymeldowania. Potrzebę taką należy zgłosić bezpośrednio na recepcji w dniu przyjazdu, a jej realizacja zależna jest od dostępności pokoi w hotelu, w danym dniu.