W wybranej destynacji mamy wiele świetnych hoteli. Wybierz, kiedy chcesz jechać i sprawdź nasze propozycje.
Opis kontrahenta
Hotel Mimoza, który udostępnia Gościom taras oraz ogród, położony jest w Budvie, 350metrów od plaży Slovenska oraz 3km od parku wodnego Aquapark Budva. We wszystkich pomieszczeniach można bezpłatnie korzystać z WiFi.
Wszystkie pokoje oferują część wypoczynkową, telewizor z płaskim ekranem i dostępem do kanałów kablowych oraz czajnik. W apartamentach znajduje się dodatkowo doskonale wyposażony aneks kuchenny. Do dyspozycji Gości jest ponadto łazienka z prysznicem i suszarką do włosów. Niektóre pokoje dysponują balkonem.
Codziennie rano w hotelu Mimoza serwowane jest śniadanie w formie bufetu. W hotelowej restauracji można skosztować dań kuchni europejskiej.
Do popularnych pobliskich atrakcji należy centrum handlowe TQ Plaza, monaster Podmaine oraz dyskoteka Trocadero. Od wysepki Sveti Stefan dzieli obiekt 8km, a od lotniska w Tivacie - 22km.
Uwaga! Oferta zawiera zdjęcia przykładowych pokoi. Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach wykupionego pakietu (All Inclusive, śniadania i obiadokolacje, pełen wyżywienie, śniadania) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawo do modyfikacji pakietu. Serwis różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji i zabaw, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu.
Cena zawiera: obowiązkowe ubezpieczenie (KL, NW, bagaż), zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się w dniu przyjazdu od godz.16:00-17:00 kończy od godz. 10:00-12:00 - godziny mogą się wahać w zależności od hotelu); wyżywienie w/g opisu, TFG, TFP.
Cena nie zawiera: opieki rezydenta, dodatkowych kaucji, taks klimatycznych i depozytów, pozostałych ubezpieczeń.
Hotele regulacje i zmiany po covid 19
W następstwie pandemii hotele wdrażają regulacje sanitarne mające na celu zapewnienie Klientom bezpiecznego wypoczynku. W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z wymogami. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym. Obiekty działają zgodnie z wytycznymi władz danego kraju obowiązującymi w związku z przeciwdziałaniem epidemii COVID-19. Wszelkie zmiany wynikają z wdrażania przepisów sanitarnych, do których stosowania zobowiązane są hotele oraz turyści. Obowiązek dostosowania się do reżimu sanitarnego nie uprawnia Klienta do możliwości żądania odszkodowania.
Prosimy każdorazowo o zapoznawanie się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: . W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: .
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
Światowa Organizacja Zdrowia uznała epidemię wywołaną wirusem SARS-CoV-2 za pandemię. Podejmując decyzję o wyjeździe należy liczyć się z ograniczeniami w ruchu lotniczym, w przypadku uzasadnionych podejrzeń wystąpienia SARS-CoV-2 z koniecznością pobytu w wyznaczonym przez władze kraju obiekcie lub szpitalu, z trudnościami w powrocie do kraju, obowiązkiem poddania się kwarantannie lub samoizolacji, a także przeprowadzenia dodatkowych badań lekarskich na zlecenie władz miejscowych.
Ważne: Kienci zobowiązani są do zapoznania się z akutalnymi zasadami i ograniczeniami na: