Chcesz wyjechać do tego hotelu? Sprawdź oferty!
Hotel
Recepcja, winda i restauracja w budynku głównym. Basen (kryty, z rozsuwana ścianą boczną na zewnętrzny taras słoneczny). Przy hotelu znajduje się parking.
Położenie
Hotel Nano to obiekt położony w Drveniku - kurorcie położonym 30 km na południe od słynnego centrum turystycznego Makarska. Miasto przyciąga turystów długimi plażami, krystalicznie czystą wodą, lasem sosnowym, nadmorską promenadą, i tradycyjną kuchnią dalmatyńską. Pomimo spokojnej lokalizacji, Drvenik jest dobrze skomunikowany z wyspą Hvar. Transfer z lotniska w Splicie trwa ok. 2,5-3 godzin.
Plaża
Hotel znajduje się bezpośrednio przy kamienisto-żwirkowej plaży, częściowo zacienionej przez drzewa piniowe. Łagodne zejście do wody.
Sport i rekreacja
Sporty wodne na plaży.
Hotel w świetnej lokalizacji - w pięknej małej miejscowości, przy samej plaży. Pokoje czyste, a obsługa hotelu bardzo miła i pomocna. Całość zepsuta przez fatalne jedzenie. Korzystaliśmy z opcji ze śniadaniami i obiadokolacją. Po śniadaniu odechciewało się wakacji. Codziennie serwowane było dokładnie to samo - wysuszona jajecznica, najgorszej jakości parówki, chleb i ser. Z ekspresu do kawy leciała woda z mlekiem z proszku. Obiadokolacje również pozostawiały wiele do życzenia. Wybór prawie żaden i jakość posiłków również słaba. Hitem było rozwodnione wido oraz piwo z plastikowej butli podawane do kolacji. Generalnie sposób przygotowania posiłków wykazywał całkowity brak szacunku do klienta korzystającego z pobytu z wyżywieniem. Całkowicie nie polecam korzystania z hotelowej restauracji. Sam pobyt bez wyżywienia jak najbardziej ok.
Fajna lokalizacja przy plaży oraz bardzo miła obsługa hotelu i restauracji.
Jedzenie
Duzy przestronny pokoj z balkonem .Problemy z telwizorem .
Odleglosc hotelu do morza
Brak windy . Hotelowy basen otwarty tylko jak sie komus z obslugi przypomni. Brudna woda
Mały uroczy czysty hotel położny tuż przy samej plaży. Wspaniała obsługa .piękne widoki z pokoju. Wygodne łóżka.
Położenie tuż przy plaży . smaczne jedzenia. Miła obsługa.
Jedzenie. Zawsze wszystkiego brakowało. Kubków sztućców talerzy chleba jedzenia. Obowiązywała zasada kto pierwszy ten będzie jeść. Ekspres przeciekał. Były pomylone guziki . Zamiast kawy kakao. Zamiast soku woda itd. Jeśli ktoś lubi dużo jeść i urozmaicone jedzenie niech lepiej tu nie jedzie!
Poniżej krytki, nie polecamy, wyżywienie fatalne, śniadania bez warzyw nawet nie podano kawałka ogórka czy też pomidora. Wędliny to najtańsze mielonki, coś co miało przypomnieć omlet na sam widok odpychało , kolację też szału nie robiły, miały byc trzy dania do wyboru oraz regionalne napoje alkoholowe jak zapewniał organizator tj. Biuro Rainbow No ale rzeczywistość okazała się inna podali piwo w plastikowej butelce z marketu i niby wino co zupełnie nie przypominało tego trunku, a jak ktoś liczył na rakiję to za kieliszeczek trzeba było zapłacić. Brak windy w drugim budynku też dało się odczuć, obsługa czy w restauracji czy sprzątająca widać było że ma wszystko gdzieś, pościel przez 2 tyg nie została ani razu zmieniona, ręczniki też jak się upomniało. Skargi u rezydenta na jedzenie też nie przyniosły pozytywnego skutku Za te pieniądze na pewno można znaleźć kwaterę adekwatną do wydanych środków. Dobrze że zabraliśmy żel do kąpieli i szampon bo myli byśmy się w samej wodzie 🤣 brak kosmetyków hotelowy😭Basen niby był ale trzeba było zapłacić dodatkowo za skorzystanie z kąpieli w tym luksusie🤣
Blisko do plaży .
Fatalne wyżywienie, fatalna obsługa basen płatny, brak windy, zero reakcji na zgłaszane problemy przez gości. NIE POLECAM!!!!!!
Jeżeli planujecie wyjazd do Chorwacji to omijajcie hotel Nano w Drveniku. Sama miejscowość ładna choć bardzo mała, praktycznie nie ma co robić za wyjątkiem leżenia na plaży. Co do hotelu: są 2 budynki , ten z tyłu ma trochę wyższy komfort ale zero widoku ( front na 1 budynek- jego klatkę , boki na parking lub boczne hotele ) . Pierwszy budynek- front- widok na Adriatyk , boki na hotele. Wyposażenie pokoi jest ok, gorzej ze sprzątaniem, czy wymianą ręczników. Basen wewnętrzny - tak reklamowany przez Rainbow- cały czas zamknięty, pomimo interwencji u rezydenta. Recepcja - niby do dyspozycji gości -24 h - ale dopiero po ostrej interwencji gości hotelowych. Fakt, do plaży bardzo blisko- praktycznie po przejściu przez jezdnię. Jednak najgorsze to jedzenie :fatalnie podawane, jałowe, nieapetyczne , mało smaczne , obrzydliwie wyglądające omlety, lub coś, co miało być tostami, stara sałata, " wymięte " sery i wędlina. Owoców jak na lekarstwo : czasami banan lub arbuz. Soki - 1 rodzaj -rozcieńczony do granic możliwości. Pierwszy tydzień -w ramach objazdówki- byliśmy zakwaterowani w Neum w hotelu Jadran- jedzenie przepyszne, apetycznie wyłożone , świeżutkie, napoje do wyboru i koloru- po prostu zero zastrzeżeń. Dlatego Hotelu Nano nie polecamy nikomu, chociaż my mieliśmy pokój na 3 piętrze z przepięknym widokiem na Adriatyk - co rekompensowało wiele, to jednak wyżywienie pod psem stawia ten hotel na zerowym poziomie.
Bardzo blisko plaży i jeżeli trafisz pokój od frontu to masz widok na morze.
Okropne jedzenie, nieapetycznie wykładane, niesmaczne, monotonne. Bardzo ładny basen- cały czas zamknięty Nie zmieniane ręczniki