52 opinie
W wybranej destynacji mamy wiele świetnych hoteli. Wybierz, kiedy chcesz jechać i sprawdź nasze propozycje.
Położenie
Nad samym morzem, w zatoce Plitvine. Do miejscowości Vela Luka prowadzi droga przez las (ok. 2,5 km). Korcula oddalona 1 godzinę drogi samochodem.
Plaża
Własna, żwirowo - betonowa ok. 200 m, leżaki i parasole płatne, w pobliżu również plaża naturystyczna.
Wyżywienie
All inclusive obejmuje: śniadanie bufet (od 7:00 do 9:30), obiad bufet (od 12:30 do 14:00), podwieczorek (od 16:00 do 17:30), kolacja bufet (od 19:00 do 21:30), barek sałatkowy. Po południu kawa, herbata, ciasto, sandwich?e i popcorn. W godz. 10.00-23.00 lokalne napoje bezalkoholowe i alkoholowe w barze hotelowym. Bar plażowy za opłatą.
Zakwaterowanie
Trzypiętrowy hotel ze 128 pokojami.
Pokoje
2 osobowe z możliwością dostawki, łazienka (WC, prysznic), telefon, TV SAT, balkon. Codzienna wymiana ręczników, wymiana pościeli 2 razy w tygodniu, codzienne sprzątanie. Umeblowanie: stół, łóżka, stolik nocny, krzesła, toaletka.
Rodzinny dla 2 dorosłych i 2 dzieci składający się z 2 pomieszczeń z drzwiami łączącymi, dodatkowo z balkonem.
Sport i rekreacja
Basen otwarty (po. 150 m kw.) z tarasem, leżakami i parasolami. Kryty basen (pow. 120 m kw., woda morska) i z podgrzewaną wodą, hydromasaż, fitness - w cenie all inclusive, boiska do piłki ręcznej, koszykówki i piłki nożnej 2 km od hotelu, aerobic, piłka plażowa, wypożyczalnia skuterów wodnych i łódek. Codziennie muzyka i tańce na tarasie (od 21:00 do 24:00), najbliższa dyskoteka oddalona 2 km od hotelu. Dzienna i wieczorna animacja dla gości hotelu. Rowery, tenis stołowy, siatkówka, 2 korty tenisowe z miękką nawierzchnią. Obowiązek noszenia opaski klubowej.
Za opłatą sauna (ok. 10 EUR/ 30 min.), masaże (ok. 10 EUR/ 30 min.), siłownia, bilard, wypożyczalnia rowerów (za kaucją i wcześniejszą rezerwacją), kajaków (3 EUR/ godzinę), 2 korty tenisowe.
W sezonie całodzienna animacja dla dorosłych i dzieci. 3 x tydzień muzyka na żywo.
Dla dzieci
Brodzik, animacje. Możliwość opieki nad dziećmi.
Do dyspozycji gości
Recepcja z sejfem (na dokumenty, pieniądze i kamerę), restauracja, sklep spożywczy, taras, bar, TV salon, aperitif bar, salon kosmetyczny, fryzjer damski i męski, parking (niestrzeżony), 2 windy, sala konferencyjna, restauracja dla niepalących z tarasem. Bar plażowy (czynny 15.06.- 15.09., napoje i potrawy w barze za opłatą). Parking.
Informacje dodatkowe
Pobyt zwierząt zabroniony.
!!!Ważne!!! Przeczytaj, zanim zdecydujesz się na wyjazd!!! Hotel to obraz nędzy i rozpaczy. Pamięta czasy PRLu i nie wiele się tu chyba zmieniło od tamtego czasu. Budynek wymaga gruntownej renowacji i zmiany podejścia do gości!!! Skandaliczne zaniechania higieny i panujących ogólnie warunków korzystania z usług hotelowych. Skrajne oszczędności na każdym kroku. Byliśmy na wielu wczasach i muszę szczerze napisać, że tymi jestem bardzo, ale to bardzo rozczarowana. Praktycznie wszyscy goście z naszego turnusu też narzekali i zgłaszali skargi do biura podróży Test Tour. Rezydentka udaje, że wszystko jest super. Zaznaczę, że nie jesteśmy bardzo wymagającymi gośćmi, ale są pewne minimalne zasady higieny i przyjmowania gości hotelowych. Dyrekcja powinna się głęboko zastanowić czy pójście po najniższej linii oporu to przyszłościowa metoda utrzymania tego obiektu przy życiu.
*Wygodne materace *Czysta łazienka ogólnodostępna przy górnym barze/restauracji *Ręczniki i dywanik w łazience wymieniane na czas *Taksówki wodne pływające z hotelu do Vela Luki
*Pokoje wymagające pilnego! remontu (szczególnie na drugim i trzecim piętrze) *Klimatyzacja działa, ale ledwo co daje rade * Część pokoi nie ma balkonu i wtedy goście mają widok z okna na skałę. W niektórych oknach brakuje klamek i nie ma możliwości ich otwarcia *Okna drewniane stare jak świat *Wysłużone, rozpadające się! wyposażenie łazienki: brak zatyczki w odpływie kabiny prysznicowej, czarny osad w toalecie, pęknięty plastik przy lampce nad lustrem, z której wystają kable, dziura w drzwiach, wypadająca kratka wentylacyjna z drzwi łazienki, uchwyt na słuchawkę prysznicową zepsuty (pod ciśnieniem słuchawka odpada od uchwytu i woda leje się po całym pomieszczeniu) *Prysznic z zasłonką - po kąpieli łazienka cała mokra *Nie działający wentylator w łazience *Robak zamieszkujący naszą łazienkę :) *Brak worków w śmietnikach w pokojach i łazienkach (rozumiem, że Panie sprzątające muszą rękami wyciągać nieczystości z kosza z pokoju i łazienki O_o) *"Wiatrak" w pokoju przy lampie luźny, po włączeniu baliśmy się, że się oderwie i obetnie nam głowy :) *Jedzenia mały wybór i kiepskiej jakości. Zdarzało się, że wychodziliśmy z obiadu/kolacji "głodni" *Nie można zjeść posiłku na tarasie, a na stołówce brak odpowiedniej klimatyzacji, więc na obiedzie jest duszno i ciepło jak w piekle *Obsługa krzyczy, gdy wynosi się cokolwiek ze stołówki *Na śniadaniach stary, skwaśniały serek twarogowy! *Soki i napoje z automatu okropne w smaku, chemiczne, sztuczne, z koncentratu. Po ich wypiciu zostaje dziwny osad na dnie szklanki, podejrzewam, że automat nieczyszczony od lat *Kawa i herbata tylko w czasie śniadania i od 16.00-17.00 - kawa z automatu bardzo niesmaczna, wręcz nie do wypicia *"Przekąski" to popcorn i suche ciastka podawane od 16-17 (dramat) *W barze od 10-22 napoje alkoholowe i bezalkoholowe lane tylko z automatu (jeden na cały hotel) w pewnym momencie zabrakło coli i soku jabłkowego. Wieczorem długie kolejki do owego automatu *W trakcie pobytu brakowało "coli", soku jabłkowego *Jedyny automat zepsuł się w trakcie pobytu *Piwo trzeba nalewać sobie samemu, mimo tego, że nalewak jest od strony baru i trzeba się gimnastykować, a pani "barmanka" stoi i patrzy *Kubki plastikowe myte ręcznie! przez Panią z baru i suszone na szmacie! To już szczyt bezczelności ze strony hotelu! Wyparzane w zmywarce jest na szczęście szkło * Wielu gości skarży się na problemy żołądkowe *Po kilku dniach pobytu obrzydliwie brudna woda w basenie (pływało w nim pełno jakiś białych glutów!!!). Po zwróceniu uwagi w recepcji wieczorem basen został "oczyszczony", ale kolejnego dnia woda była równie mętna jak poprzedniego. *Większość leżaków basenowych połamanych *W hotelu nie jest puszczana w ogóle muzyka *Plaża malutka, żwirowa, bez leżaków *Obsługa zmęczona i bez życia, jedynie Panie sprzątające sympatyczne, miłe i uśmiechnięte *Brak animacji, które mogłyby poprawić samopoczucie zawiedzionych gości. A jak już wystąpiła atrakcja w formie grajka czy "tańców" to serio myśleliśmy, że jesteśmy w sanatorium na wieczorku zapoznawczym *Po 23 brak możliwości siedzenia na tarasie, goście są wypraszani *Brak sklepu w pobliżu hotelu, najbliższy znajduje się w mieście Vela Luka około 40 minut piechotą *Ogólnie hotel to miejsce dla osób, które nie mają żadnych! wymagań sanitarnych, wizualnych, smakowych i jakichkolwiek innych. *Lepsze traktowanie Słoweńców, gorsze Polaków począwszy od zakwaterowania w pokojach, po jakość jedzenia *Miejsce przeznaczone raczej dla osób +75, tak jak w poprzednim komentarzu Ciechocinek lata 80te
Byliśmy na urlopie w Adria Beach w polowie lipca. Bukując tę wycieczkę warto brac pod uwagę dość męczący transfer - lot jest super krótki, 1h 35min z Katowic do Dubrovnika, ale pózniej ponad 4h podróży autobusem i promem zeby dostac sie na wyspę....Warto spakowac sobie do walizki jakies dodatkowe kanapki/coś słodkiego i wodę. Mielismy najtanszy pokój economy, ale jak na nasze oczekiwania był w zupełności wystarczający, dostalismy łózko małżenskie, klima działała, wszystkie sprzęty w łazience działające, jednym slowem pokój spełnial nasze oczekiwania - czyli nadawał sie do spania w chłodzie i przebierania sie/szykowania na basen lub wycieczki :) TV działał, szło obejrzec wieczorem jakis serial po angielsku z chorwackimi napisami :D Na miejscu mozna wykupic rózne wycieczki z Rainbow, my akurat zdecydowalismy sie na całodniowa do Dubrovnika - polecamy, świetna przewodniczka Karolina + piękne miasto, nawet zdążylismy wrócić przed 21 i załapać sie na kolację :) Na miejscu aktywnie działał też animator - Janek, organizowane były gry i zabawy dla dzieci, nawet załapalismy sie na aquaerobik i degustacje oliw i nalewek. Ogólnie hotel jak dla nas ok, super położony - na odludziu, mały ruch samochodow, można bylo przejsc spokojnym spacerkiem do Vela Luki wzdłuż morza. Nie było spektakularnego szału z jedzeniem, aczkolwiek obiady i kolacje zróżnicowane, tylko te sniadania w kółko takie same. Ludzie z naszego turnusu narzekali na brak wódki, bo akurat sie skonczyła, natomiast do dyspozycji były inne alkohole, wiec nie do konca rozumiem czemu az tak bardzo narzekali, ale mozliwe ze przebyli taki kawał drogi, żeby pić wódkę właśnie ;D
-położenie -od godz 22 cisza, więc można sie w spokoju wyspać -obsługa ok -Vela Luka jest ładnym miasteczkiem, warto się tam wybierac na spacery -odległość od morza -mega czysta woda w morzu -pokój ok, klima działa, w łazience nie było grzyba :D -super animator z Rainbow
-monotonne śniadania, przez całe 7 dni pobytu śniadania wyglądały dokładnie tak samo -basen mógłby byc troszkę wiekszy -non stop pozostawiane ręczniki na leżakach już od samego rana (w sumie to moze i zostawały tam na noc) -beznadziejne lunch box\'y :D
Hotel w porządku, nie należy do najnowszych ale pokoje ok, jedzenie dobre.
W hotelu przebywaliśmy razem z mężem przez tydzień... było wspaniale, cicho i spokojnie. Hotel położony w przepięknej zatoce, do centrum Vela Luki spacerem 30 min, wodną taksówką około 10 min.Polecam zdecydowanie pokoje standard z widokiem na zatokę, pokoje ekonomiczne z widokiem na skały. Spokojna plaża i oczywiście polecam wycieczkę na niezamieszkałą wyspę Proizd.
Hotel bardzo ładnie położony w spokojnej okolicy, cicho i spokojnie, można naprawdę dobrze wypocząć. Urozmaicone jedzonko, fajny basen, dobre wino:)
Obsługa polskich rezydentów... a raczej bark obsługi.
Przyjechałem przeziębiony i chciałem wieczorem ciepłej wody do lekarstwa... nie ma takiej możliwości! Nie ma czajników. Można iść do baru poprosić panią, której nigdy nie ma na stanowisku. Naprawdę nie rozumiem robienia problemu z piciem wody, tym bardziej w tak gorącym kraju - przecież to nie są jakieś wielkie pieniądze. Jak chce się wody, to albo trzeba jej się napić na miejscu w godzinach wydawania posiłków (albo czynnego baru), albo trzeba kupić sobie w oddalonym o 40 min. pieszo mieście. Hotel niby remontowany ale nie wygląda najlepiej. Dużo widocznych jakichś zacieków itp. Obsługa - to zależy od człowieka. Raz były bardzo pomocne panie, na innej zmianie była gburowata baba. Jedzenie mocno średnie. Spodziewałem się więcej dań z Chorwackiej kuchni, a w sumie było robione pod turystów. Monotone posiłki, codziennie prawie to samo. Niektórych rzeczy dawali mało, jak się turyści rzucili to po 5 minutach już nie było nic (a nie zawsze potem dokładali). Jak wychodziło się na cały dzień z hotelu, można w zamian za ominięte posiłki dostać lunch pack. Woda, jakieś owocki + suche kromki chleba (niczym nie posmarowane) z samym kotletem albo 6 plasterkami sera. Łee. Jeżeli nie chcesz zwiedzać, tylko podziwiać naturę i się wyciszyć - to spoko miejsce. W innym wypadku jest to słaba baza wypadowa. Do centrum Vela Luki spacerkiem idzie się ok. 40 minut, naprawdę ładna ścieżka. W pokoju spodziewałem się \"łoża małżeńskiego\", jak to miałem na umowie - w rzeczywistości były to 2 złączone łóżka. Materace mega miękkie, po kilku nocach bolał mnie kręgosłup. Poduszki i pościele nie były antyalergiczne - ja mam akurat uczulenie i mi niestety wyszło. Blisko plaża. nie za szeroka ale ok. Ładna, czysta, czyściutka woda. No i cóż, największą wadą byli turyści w hotelu. Bydło. Na jedzenie się rzucali, jakby w życiu nie widzieli. Kolejka? A co to? Polacy oczywiście typowi Janusze. Jedni puszczali w nocy głośno muzykę. Obsługa nic z tym nie robiła, w ogóle nie zwracała uwagi na złe zachowanie. Słoweńcy też zachowywali się jak zwierzęta, podskakiwali do Polaków, pokazywali środkowy palec itp. Obsługa nic, zero. Tak poza hotelem: Polecam brać gotówkę - płatność kartą w Chorwacji to mit. Może z 20% transakcji mogłem wykonać kartą. W Dubrowniku można kupić kartę za 200 kun i przez cały dzień móc za to włazić na mury, do katedr itd. Opłaca się, bo same wejście na mury to 150 kun. Ogólnie czuje się oszukany, bo ceny wycieczek fakultatywnych, jakie były widoczne w panelu klienta Rainbow oraz w załączniku do umowy, okazywały się na miejscu nawet 2x droższe.
ładne widoki, spokojna i cicha okolica; plaża jest bardzo blisko, w określonych miejscach woda oczyszczana z jeżowców;
ciężko pojechać gdzieś coś zobaczyć, komunikacja jest słaba; mrówki w pokoju; brak obsługi w barze; monotonne i średnie jedzenie; wifi tylko w recepcji; masakrycznie miękkie materace; obsługa nie reaguje na złe zachowania innych; w nocy w mieście nic się nie dzieje; problem, żeby napić się wody!
Tripadvisor