W wybranej destynacji mamy wiele świetnych hoteli. Wybierz, kiedy chcesz jechać i sprawdź nasze propozycje.
Opis kontrahenta
Hotel Adria zlokalizowany jest bezpośrednio na wybrzeżu Adriatyku, w miejscowości Neum, 60km od Dubrownika. Swoim Gościom zapewnia on klimatyzowane pokoje i apartamenty z balkonem, minibarem i widokiem na morze. Do dyspozycji gości restauracja, aperitiv bar z galerią, 2 sale seminaryjne, winda, kantor wymiany walut, sejf . Wszytkie pomieszczenia klimatyzowane. Plaża oddalona od hotelu 150m. Każdy pokój wyposażony został w suszarkę do włosów oraz telewizor LCD z dostępem do kanałów telewizji satelitarnej. Z odkrytego prywatnego parkingu można korzystać bezpłatnie, zaś parking w strzeżonym garażu dostępny jest za dodatkową opłatą( 15miejsc parkingowych). Restauracja w hotelu Adria zaprasza na różnorodne potrawy kuchni lokalnej i międzynarodowej. Personel hotelu Adria organizuje wycieczki do Dubrownika i Medziugorie, na wyspę Korčula oraz do wodospadów Kravica. Liczba pokoi: 60.
Uwaga! Oferta zawiera zdjęcia przykładowych pokoi. Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach wykupionego pakietu (All Inclusive, śniadania i obiadokolacje, pełen wyżywienie, śniadania) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawo do modyfikacji pakietu. Serwis różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji i zabaw, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu.
Cena zawiera: obowiązkowe ubezpieczenie (KL, NW, bagaż), zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się w dniu przyjazdu od godz.16:00-17:00 kończy od godz. 10:00-12:00 - godziny mogą się wahać w zależności od hotelu); wyżywienie w/g opisu, TFG, TFP.
Cena nie zawiera: opieki rezydenta, dodatkowych kaucji, taks klimatycznych i depozytów, pozostałych ubezpieczeń.
Hotele regulacje i zmiany po covid 19
W następstwie pandemii wszystkie hotele wdrażają regulacje sanitarne mające na celu zapewnienie Klientom bezpiecznego wypoczynku. W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania obostrzeń i zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z rozwojem sytuacji i nakazanymi wymogami. Wszelkie zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym. Obiekty działają zgodnie z wytycznymi władz danego kraju obowiązującymi w związku z przeciwdziałaniem epidemii COVID-19. Wszelkie zmiany wynikają z wdrażania przepisów sanitarnych, do których stosowania zobowiązane są hotele oraz turyści. Obowiązek dostosowania się do reżimu sanitarnego nie uprawnia Klienta do możliwości żądania odszkodowania.
Prosimy każdorazowo o zapoznawanie się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: . W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: .
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
Światowa Organizacja Zdrowia uznała epidemię wywołaną wirusem SARS-CoV-2 za pandemię. Podejmując decyzję o wyjeździe należy liczyć się z ograniczeniami w ruchu lotniczym, w przypadku uzasadnionych podejrzeń wystąpienia SARS-CoV-2 z koniecznością pobytu w wyznaczonym przez władze kraju obiekcie lub szpitalu, z trudnościami w powrocie do kraju, obowiązkiem poddania się kwarantannie lub samoizolacji, a także przeprowadzenia dodatkowych badań lekarskich na zlecenie władz miejscowych.