Oferta zakupiona przez wakacje.pl Właśnie wróciliśmy z Hurgady,anex spisał się wzorowo,bardzo polecamy,rezydent codziennie na miejscu,mówiący ładnie po polsku,wycieczki super zorganizowane,również z polskim przewodnikiem,czuliśmy się zaopiekowani i bardzo bezpiecznie. Autokar z i na lotnisko czyściutki,klimatyzowany,jak również nowe busy na wycieczki ,którymi się przemieszczaliśmy były o wysokim standardzie. Bardzo polecamy to biuro
Tragedia, Nie mamy łóżek, nie mamy informacji jak wracamy. Brak kontaktu z rezydentem.
Podróżowaliśmy z Anexem do Turcji na tegoroczną majówkę i wszytsko było ok. Transfer z i na lotnisko - bez opóźnień, obsługa uprzejma, autobusy nowe, czyste. Nie mam się do czego przyczepić. Lot do Turcji ukraińską linią - trochę słabo, ale dało się przeżyć. Spowrotem MGA - super.
Oferta zakupiona poprzez wakacje.pl Rezydentka na miejscu mało zorientowana w którym hotelu jest i gdzie stąd jak się dostać. Linie lotnicze ukraińskie słabe. Stare samoloty kiepska obsługa.
Oferta zakupiona miesiac przed planowanym wylotem. Na 2 dni przed wyjazdem wszelkie dokumenty wysłane przez wakacje.pl. Wszystko przebiegło zgodnie z planem. Wylot o czasie, na lotnisku w Hurghadzie pracownik Anex sprawnie kierował podróżnych do odpowiedniego autokaru. Z rezydentem poza spotkaniem informacyjnym nie miałam potrzeby mieć kontaktu więc nie ocenie. Na 24h przed wylotem w ustalonym miejscu informacje o odlocie. Autokar na czas. Nie mam się do czego przyczepić! Polecam :)
Urlop udał się bardzo dobrze. Między innymi dzięki pomocnemu Panu rezydentowi Karolowi (pełnego egipskiego imienia i nazwiska niestety nie pamiętam ale mam nadzieję że się nie obrazi). Z rezydentem mieliśmy bardzo sprawny kontakt. Wszystko związane z podróżą i pobytem przebiegło bez komplikacji.
Zakup już w marcu zmieniono mi hotel i miasto,po przylocie okazuje się, że to nie ten hotel,ale rezydentka była więc się wyjaśniło.kontakt z rezydentem niemożliwy.wyjazd to dramat dopłaciłem 20euro za transfer na lotnisko. Na lotnisku pan z biura wmawiał mi, że spałem więc kierowca mnie nie zabrał.wydalem całą kasę a woda na lotnisku kosztuje 3 euro miałem tylko 2... Cudem wróciłem do Polski,teraz zapowiada się batalia z firmą o zwrot kosztów. Radzę się dobrze zastanowić bo być może Was zostawia
Oceniam biuro, a nie zdarzenia, na które biuro nie ma wpływu. Transport do Marsa Alam - samolot - autokar. Wszystko bez zarzutu, mimo, że niektórym przeszkadzają ukraińskie linie lotnicze. Wg mnie lot nie odstawał standardem od pozostałych linii. Rezydenta w hotelu nie oceniam, bo go nie potrzebowałem. Ogromny plus biuro ma za konkurencyjne ceny. W hotelu i tak nikt z obsługi nie wie jakie biuro wybraliśmy i traktują wszystkich jednakowo. Minus jedynie za naciąganie z wizami na lotnisku za 27$.
Kontakt z biurem słaby.Rezydena który zajmował się turystami z Polski spotkałem dwa razy w hotelu.Rezydent który zajmował się turystami z Rosji bywał w hotelu codziennie(Nastawienie na turystów z Rosji).Wykupiona wycieczka zwiedzaniem Hurghady masakra.Zwiedzanie Meczetu 10 minut,zwiedzanie cerkwi 10 minut.Sklep z perfumami i sklep z pamiątkami po jednej godzinie na sklep.Anex pewnie dostaje profity z tych sklepów za przywiezienie tych klientów.Jeden plus pan przewodnik
Nie polecił bym największemu wrogowi. Wyproszono nas z samolotu do Hurghady. Nikt nie był w stanie nam powiedzieć kiedy wylecimy (czy w ogóle wylecimy), a kiedy po nieprzespanej nocy na lotnisku zrezygnowaliśmy z dalszego oczekiwania twierdzą, że to nie ich wina. Żadnego zainteresowania klientami, zero odpowiedzialności za przyjęte na siebie obowiązki. Zwrotu za niewykorzystaną imprezę też nie chcą zaakceptować. Z całego serca odradzam kontaktu z tą firmą.
Oferta kupiona przez wakacje.pl. Czytałam dużo złych opinii i kupiłam wycieczkę z obawą. Miałam stracha. Niepotrzebnie. Wszystko było jak trzeba. Nie mam się do czego przyczepić.
Opinia nie jest pozytywna, zamówiłam wycieczkę dla 5 dorosłych osób plus 2 dzieci, po kilku dniach okazało się że muszę odwołać 3 dorosłych uczestników, pomijam fakt że koszt odwołania za osobę to około 800 zł jednak nowa cena wycieczki była tylko niewiele niższa (dla 7 osób 29 tys, dla 4 osób 23 tys). Po zapytaniu przedstawicieli biura usłyszałam odpowiedź że taka jest obecnie cena wyjazdu, co oczywiście mijało się z prawdą gdyż taka sama wycieczka kosztowała tego dnia 15 tys. NIE POLECAM
Nie polecam nikomu tego biura to jest jakaś kpina jak podchodzi się tutaj do Polaków. Nasza polska rezydentka chociaż nie wiem czy można ją tak nazwać zapisała nas na wycieczkę do Kairu do grupy gdzie był tylko i wyłącznie język rosyjski gdzie my wgl go nie znamy. Kiedy napisałem zażalenia do rezydentki odpisała tylko " bardzo mi przykro że jesteście nie zadowoleni, nie wiedziałam że będzie to aż takie utrudnienie ale na pewno mimo tego wszystkiego jest dużo plusów z wycieczki "
Wakacje w Egipcie: Podczas wylotu z Egiptu na naszych oczach Arab przeciagnął wózkiem dziecka po asfalcie przed wejściem do samolotu i zniszczyl go. Zgłosiliśmy reklamacje do anex, oraz lini lotnicz. Przez tydzien brak odpowiedzi, po interwencji info że musimy czekać 3miesiące. Jesteście Państwo normalni?Czym mamy wozić dziecko? Mamy kupić nowy wózek i czekać aż rozpatrzycie sprawę zniszczenia? Kpina, olewka!NIE POLECAM! Problemy pobytu możnaby opisywać w nieskończoności ale mamy tylko 500słów
Przestrzegam przed tym biurem. Duża nieprawdomówność, zakłamane oferty. Po złożeniu reklamacji, ciągnie się sprawa 8 miesiąc. Rozmowa z "Director of Quality & Administration" wygląda jak z dzieckiem 10 letnim. Nie odpisują na maile po kilka-kilkanaście tygodni tłumacząc się że ich skrzynki pocztowe nie miały wystarczająca miejsca. ŻART I KPINA !
Biuro wywiązało się ze swoich zadań w Hurghadzie bardzo dobrze,rezydent komunikatywny ,autokary i przewodnicy na czas informacja o zmianie godzin wylotu,w przeddzień.Jestem zadowolona. Zastanawia mnie tylko jeden fakt czemu zapłaciłam za wizę 27 dolarów a inni 25 naganiaczy odbierający opłatę z biura anex
Najgorsze biuro z jakim jechałem. Już na początku 3 razy musiałem prosić o przesłanie mi załącznika do wyjazdu. Lot był ukraińskimi liniami. Totalna zgroza. Nie dbali o podstawowe normy bezpieczeństwa na pokładzie. Również nie serwowali jedzenia a w drodze do Marsa Alam Polakom ne podawali gorącej herbaty. Mimo że ci oczywiście chcieli zapłacić. Na koniec przysłali pod hotel busa podobnego do tureckich dolmuszy. Kierowca nie miał pojęcia po kogo przyjechał więc zabrał ludzi z innego biura.
Byłam w marcu 2024 z tym biurem w Egipcie i jestem bardzo zadowolona, wszystko zgodnie z ustaleniami, pracownicy (rezydent, przewodnicy na wycieczkach) posługują się językiem polskim, mili, sympatyczni. Wszystko punktualnie, sprawnie i zgodnie z ustaleniami. Ceny korzystniejsze niż u innych i godziny wylotów korzystne (wylot do Egiptu zaraz po północy więc mogliśmy skorzystać w pełni z całego pierwszego dnia i w ostatni dzień wylot w godzinach wieczornych więc też cały dzień do dyspozycji).
Zakup przez stronę wakacje.pl więc przebiegał bez problemowo. Jednak nie było informacji o tym, że samolot leci z Katowic do Radomia (sic!) czeka 2 godziny i dopiero leci dalej. Podobnie w drodze powrotnej. Rozumiem kalkulacje biura ale powinno to być podane w opisie oferty. My nie dostaliśmy o tym informacji do momenty odprawy w Katowicach o 4:30 rano. Podobno część podróżnych dostało info w piątek (wylot był w niedziele), tylko co mieli zrobić z ta informacją. wakacje.pl też nie są bez winy.
W lutym 2024 uczestniczyłem w wycieczce do Luxor z firmą Anex. Zamiast obiecanych 4h, podróż trwała 6h, w tym zbieranie gości po hotelach. Polskojęzyczny przewodnik okazał się słabo mówić po polsku. Dano nam 30 min na zwiedzanie samodzielne świątyni w Luxorze, zbyt mało na tak wielki obiekt. Musieliśmy dopłacić 20$ za wizytę na wyspie bananowej, która była rozczarowaniem. Byliśmy także nagabywani do zakupu drogich produktów.